کد خبر: 211793 - تاریخ: سه‌شنبه، 4 می 2021 - 14:46

در رویداد ورزشی سبک فول‌‌کیک بوکسینگ گیلان ؛

۷ مدال برگردن رزمی‌کاران خمامی آویخته شد

در رویداد ورزشی سبک فول‌‌کیک بوکسینگ گیلان ۷ مدال برگردن رزمی‌کاران خمامی آویخته شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مسوول سبک فول‌کیک بوکسینگ خمام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به  برگزاری رویداد ورزشی سبک فول‌‌کیک بوکسینگ استان گیلان ، گفت: این رویداد در قالب هفدهمین دوره فستیوال بزرگ ورزشهای رزمی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تحت نظارت هیات انجمن ورزشهای رزمی و هیات ورزش کارگری استان گیلان برگزار و رزمی کاران خمامی موفق شدند  ۳ مدال طلا، ۱ نقره و ۳ برنز  کسب کنند. 

رضا متقی با بیان اینکه در این رودیدار که به صورت محازی و به حضور ۲۵۴ نفر شرکت‌کننده در دو بخش آقایان و بانوان به‌صورت انفرادی و تیمی در رده‌های سنی مختلف پیگیری شد ، افزود: رده بزرگسالان، در بخش آکروبات رزمی ولی‌الله هدایتی ،در بخش  زنجیر و شمشیر رده پیشکسوتان رضا رعنا  در سکوی اول ایستادند و  سیدصادق حقگو نیز  در بخش نانچیکو رده بزرگسالان به مقام اول را ازآن خود اختصاص داد. 

وی ادامه داد :  ابوالفضل محمدی‌مهر در بخش شادو بوکسینگ رده جوانان در سکوی دوم ایستاد و محمدپارسا فلاح در رده نوجوانان، یاسین بسجاق در رده جوانان و ابوالفضل عبدالهی در رده نوجوانان به مقام سوم بخش شاد را کسب کردند. 

انتهای پیام/۲۲

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads