کد خبر: 211765 - تاریخ: دوشنبه، 3 می 2021 - 09:17

۱۰ تخت ICU در تنها بیمارستان تامین اجتماعی گیلان افزوده شد

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان از اضافه شدن ۱۰ تخت ICU ور بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت خبر داد و گفت: مجموع تخت‌هایICU در این بینارستان اکنون به ۱۸ تخت افزایش یافته و تا پایان کرونا به بیماران کووید سرویس می‌دهد.

به گزارش خوبان، رضا قنبرپور مقدم امروز از توسعه بخش ICU در تنها بیمارستان تامین اجتماعی گیلان خبر داد و اظهار کرد: ۱۰ تخت ICU و ۱۵ تخت POST ICU در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت افزوده شده است.

وی با اشاره به جزئیات طرح توسعه بخش ICU بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت، افزود: این ICU دارای امکانات مانیتورینگ مرکزی و تجهیزات مدرن ICU بوده و از اول اردیبهشت‌ماه امسال آغاز به کار کرده است.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به همکاری مستمر این دستگاه اجتماعی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا، گفت: علیرغم تصمیم ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر خروج بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) از شمول مراکز ارجاع بیماران کرونایی، همواره یک بخش ۲۵ تخته ویژه بیماران کرونایی تخصیص پیدا کرده است.

قنبرپور با بیان اینکه تخت‌های ICU این بیمارستان نیز تماما در اختیار بیماران کووید۱۹ بوده، افزود: ۱۰۰ درصد تختهای ICU بیمارستان از زمان شروع بحران کرونا تاکنون در اختیار بیماران مبتلا به این ویروس منحوس بوده است.

وی با بیان اینکه این مدیریت تا پایان بحران کرونا در خدمت مردم و ستاد مدیریت بیماری کرونا است، گفت: تعداد تخت‌ های ICU در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)رشت در حال حاضر به ۱۸ تخت رسیده و تا پایان بحران کرونا در خدمت بیماران کوویدی باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads