کد خبر: 211724 - تاریخ: یکشنبه، 2 می 2021 - 09:46

رئیس کل دادگستری استان گیلان؛

وضعیت نابسامان شهرک صنعتی رشت نتیجه سوء مدیریت این مجموعه است

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: وضع نابسامان آسفالت راه ها، جدول بندی، روشنایی معابر، فضای سبز و بسیاری از نواقصی که در شهرک صنعتی دیده می شود نتیجه سوء مدیریت این مجموعه است.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضا از وضعیت نابسامان مدیریت و نگهداری شهر صنعتی رشت انتقاد نمود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با انتقاد شدید از نحوه مدیریت شهر صنعتی رشت و وضعیت نابسامان نگهداری این شهرک، گفت: وضع نابسامان آسفالت راه ها، جدول بندی، روشنایی معابر، فضای سبز و بسیاری از نواقصی که در شهرک صنعتی دیده می شود نتیجه سوء مدیریت این مجموعه بوده و لازم است متولیان امر در اسرع وقت برای رفع این معضلات اقدام نمایند.

رئیس شورای قضایی استان گیلان با بیان اینکه مشکلات شهر صنعتی رشت با تدبیر و عزمی جدی و مشارکت کارخانجات مستقر در آن قابل حل است، تصریح کرد: لازم است مدیریت شهرک های صنعتی برنامه زمان بندی شده برای رفع مشکلات موجود را به دادستانی ارایه و سریعا اقدام نمایند در غیر اینصورت به دلیل ترک فعل و اهمال در انجام وظایف، تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads