کد خبر: 211333 - تاریخ: یکشنبه، 18 آوریل 2021 - 15:20

سرپرست بخشداری چوکام خبرداد:

اجرای طرح لایروبی رودخانه های بخش چوکام با بیش‌از ۱۵۰ میلیون اعتبار

سرپرست بخشداری چوکام با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای استقرار بیل مکانیکی و لایروبی انهار اصلی بخش چوکام، عنوان کرد : اگرچه برای این‌امر دیر شده بود، اما بیش‌از یک‌دهه است که لایروبی اساسی در بخش چوکام صورت‌نپذیرفته و به‌عنوان دغدغه اهالی به‌شمار می‌رفت.

به گزارش خوبان، سرپرست بخشداری چوکام با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای استقرار بیل مکانیکی و لایروبی انهار اصلی بخش چوکام، عنوان کرد : اگرچه برای این‌امر دیر شده بود، اما بیش‌از یک‌دهه است که لایروبی اساسی در بخش چوکام صورت‌نپذیرفته و به‌عنوان دغدغه اهالی به‌شمار می‌رفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بیل مکانیکی از روز گذشته با همکاری آب منطقه‌ای و اداره آبیاری وارد چوکام شده و بیش‌از ۱ ماه به لایروبی نقاطی که در سنوات گذشته دچار کم‌آبی، خشکسالی یا سیلاب شده‌اند خواهد پرداخت، افزود : این‌مسیرها بر اساس اولویت‌های مشخص‌شده لایروبی می‌شوند، اگرچه در تلاش هستیم تا با جذب اعتبارهای اختصاصی نسبت به لایروبی تخصصی و استاندارد انهار این‌بخش از شهریورماه سال جاری مبادرت گردد.

این‌مسوول با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته برخی به حریم انهار تجاوز نموده و حقی‌را برای خود متصور شده‌اند، بر لزوم همکاری اهالی، شوراها و دهیاران با توجه به زمان محدود تا شروع کشت تاکید کرده و خاطرنشان ساخت : هزینه حداقلی پروژه فعلی بیش‌از ۱۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۲۱۲۱

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads