کد خبر: 211230 - تاریخ: دوشنبه، 12 آوریل 2021 - 09:11

فرماندار رشت:

مشکلات پروژه راه آهن رشت _ انزلی شناسایی و برطرف شود

فتح اللهی با بیان اینکه راه آهن از پروژه های ملی گیلان است گفت: مشکلات و موانع این پروژه شناسایی و با مشارکت همه دستگاه‌های مربوطه حل شود.‌

به گزارش خوبان، «علی فتح اللهی» روز گذشته در جلسه بررسی مشکلات ناشی از اجرای پروژه راه آهن رشت_انزلی اظهارکرد: توسعه همه جانبه یک کشور و منطقه با ارتقا زیر ساخت های راه‌های مواصلاتی و راههای دسترسی فراهم می شود.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه گیلان دارای راه هوایی، زمینی و دریایی است، گفت: در حوزه راه آهن در گیلان ضعیف بودیم که خوشبختانه اکنون در استان از چهار راه ارتباطی بهرمند هستیم.

 

فتح اللهی به مزایای راه ریلی اشاره و اذعان کرد: کوتاه شدن مسیر ارتباطی، سرعت بالا و کاهش هزینه ها و همچنین در عرصه بین اللملی نیز در حوزه ترانزیت کالا و کاهش خطرات جانی در جاده ها از مزایای مهم راه آهن است.

 

فرماندار رشت با اشاره به اینکه راه آهن از پروژه های بزرگ و ملی گیلان است ادامه داد: هدف انجام این پروژه ها رفاه حال مردم و رضایت مندی آنان است.

 

وی به انتخابات و پایان دولت تدبیر و امید پرداخت و تصریح کرد: با سرعت بالا همگان بایستی در اجرای پروژه ملی راه آهنتا پایان این دولت تلاش کنیم.

 

فتح اللهی ضمن قدردانی و تشکر از دست اندرکاران پروژه راه آهن خاطرنشان کرد: فعالیت پروژه های عمرانی در گیلان با دیگر استان ها به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی بسیار متفاوت است.

 

فرماندار رشت به بارش باران و سیل در استان پرداخت و اظهار داشت: در گیلان با وجود اراضی کشاورزی و بارش باران، همه جوانب پروژه بایستی مورد توجه قرار گیرد تا مبادا با اتمام پروژه با مشکلاتی چون تجمع آب مواجه شویم.

 

فتح اللهی با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه راه آهن همه جوانب فنی بایستی مورد توجه قرار گیرد، افزود: با بی توجهی به این مقوله شاهد تخریب منازل مردم و خود پروژه بر اثر سیلاب خواهیم بود.
 

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات و موانع پروژه شناسایی و برطرف شود گفت: همه مسئولان و نمایندگان مجلس و دیگر دستگاه های اجرایی موظفند در این امر مشارکت لازم را داشته باشند.

 

فرماندار رشت به زیرسازی راههای روستایی در رشت بر اثر رفت و آمد کامیون های حامل بار پروژه راه آهن اشاره و اذعان کرد: در این راستا با توجه به گزارشات دریافتی، زمینه بازسازی و ارتقا زیرساخت راههای روستایی فراهم شود.
 

 

فتح اللهی خاطرنشان کرد: با تکمیل پروژه راه آهن زمینه افزایش صادرات کالا و کاهش تردد و هزینه در جاده های استان و شهرستان رشت فراهم می شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads