کد خبر: 211137 - تاریخ: چهارشنبه، 7 آوریل 2021 - 17:22

رییس پلیس راهور گیلان‌ ؛

بازگشت محدودیت های کرونایی به گیلان

رییس پلیس راهور گیلان : جریمه یک میلیون تومانی برای تردد در شهرهای قرمز کرونایی اعمال می شود.

به گزارش خوبان، رییس پلیس راهور گیلان امروز گفت: همه ی شهرستان های گیلان به جز ۴ شهرستان رضوانشهر،  ماسال ، شفت و سیاهکل در وضعیت قرمز کرونایی هستند و تردد در این شهرها با خودروهای پلاک غیربومی و بدون مجوز ممنوع است و متخلفان یک میلیون تومان جریمه می شوند . 
 
سرهنگ امیر طالبی افزود: تردد با خودروهای پلاک غیربومی و یا بدون مجوز در شهرستان های رضوانشهر ، ماسال ، شفت و سیاهکل که در وضعیت نارنجی کرونایی هستند نیز ممنوع است و متخلفان  500 هزار تومان جریمه می شوند.
 
وی با اشاره به اعمال محدودیت های تردد شبانه گفت : این محدودیت ها هر شب از ساعت  22 تا ۳ بامداد ادامه دارد و متاسفانه با رعایت نکردن مردم ، ما هر شب با ثبت حدود  ۵ هزار خودرو روبرو هستیم.
 
رییس پلیس راهور گیلان‌ افزود : شهروندانی که مجوز تردد دارند و یا  بدون مجوز تردد به دلایل پزشکی به مراکز خدمات درمانی مراجعه می کنند نگران نباشند و این هشدارها و جریمه ها برای افراد با تردد غیر ضروری است.
 
سرهنگ امیر طالبی همچنین از تعطیلی همه حوزه های خدمات راهور از جمله آزمون های رانندگی و مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در شهرهای قرمز خبر داد و گفت : این‌ مراکز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads