کد خبر: 211014 - تاریخ: یکشنبه، 4 آوریل 2021 - 08:53

فرمانده انتظامی گیلان :

کاهش ۱۹ درصدی تصادفات منجر به مرگ در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان : تصادفات منجر به مرگ در تعطیلات نوروز ۱۹ درصد کمتر از مدت مشابه پارسال بود .

به گزارش خوبان، فرمانده انتظامی گیلان در بازدید از پل مرزی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان گفت : طرح نوروزی نیروی انتظامی استان گیلان از ۲۶ اسفند تا ۱۳ فروردین ماه اجرا شد و در این مدت ۸۰۰ هزار خودرو وارد استان گیلان شد.
سردار عزیز الله ملکی افزود: در حوزه تصادفات منجر به فوت در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ نسبت به نوروز سال گذشته ۱۹ درصد کاهش را مشاهده کردیم و در این راستا تلاش های شبانه روزی نیروهای پلیس راه و راهور قابل قدردانی است.
وی به دیگر‌ فعالیت های پلیس در این ایام اشاره کرد و گفت: در تعطیلات نوروز ۵۳۰ مورد گشت‌ انتظامی، ترافیکی، تخصصی و نظارتی اجرا شد .
وی گفت: نصب بنرهای آموزشی، ارائه هشدارهای انتظامی، ترافیکی و آموزش از طریق فضای مجازی و صدا و سیما از دیگر اقدامات پلیس گیلان برای کاهش جرایم و ارتقاء امنیت مسافران و شهروندان در این ایام بود.
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به استفاده از ظرفیت های مردم در ایام نوروز گفت : بهره ‌گیری از هزار و ۸۰ پلیس‌ افتخاری و همچنین هزار و ۲۷۵ نفر از نگهبانان مراقبتی و حفاظتی، اقدامات خوبی در جهت ارتقا امنیت پایدار انجام داد.
سردار ملکی با تاکید بر توجه پلیس به حفظ و حراست از امنیت مردم گفت: خط قرمز و دغدغه نیروی انتظامی، امنیت مردم است و در همین راستا تقویت توان عملیاتی شهرستان ‌ها و عوامل گشتی در حوزه انتظامی و ترافیکی در راستای تامین نظم و امنیت در طول سال اهمیت دارد.

انتهای پیام/۲۱۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads