کد خبر: 210122 - تاریخ: شنبه، 27 فوریه 2021 - 13:34

فرمانده انتظامی استان گیلان اعلام کرد:

توقیف بیش از ۳ هزار خودرو هنجارشکن در گیلان | برقراری امنیت اولویت پلیس است

فرمانده انتظامی استان برقراری امنیت و آرامش مردم را از اولویت‌های پلیس اعلام کرد و گفت: ۳ هزار و ۷۲۳ خودرو هنجارشکن در ۱۱ماه گذشته از سال جاری توقیف شدند.

به گزارش خوبان، سردار «عزیزاله ملکی»، برقراری امنیت و آرامش مردم را از اولویت‌های پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.
وی در تشریح عملکرد ۱۱ ماهه پلیس امنیت عمومی استان در راستای برخورد با خودروهای هنجارشکن گفت: ۳ هزار و ۷۲۳ خودرو هنجارشکن در ۱۱ ماه گذشته از سال جاری توقیف شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز خودروهای هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد تصریح کرد: در ۱۱ ماهه گذشته از سال ۹۹ در حوزه برخورد با حرکات نمایشی و خطرناک رانندگان شاهد افزایش ۷۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ایجاد صداهای ناهنجار از مصادیق تضییع حقوق شهروندی است افزود: در راستای برخورد با ایجاد آلودگی‌های صوتی نیز ۹۲۳ خودرو توقیف شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش داشته است.
سردار ملکی به تردد مکرر و ایجاد مزاحمت بعضی از خودروها در ساعات پایانی در شهرستان استان اشاره کرد و گفت: پلیس در ۱۱ ماه گذشته از سال‌جاری، ۵۰۷ خودرو متخلف را نیز در این حوزه توقیف و روانه پارکینگ کرده است.
وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی برخورد پلیس استان با پدیده سگ گردانی اذعان داشت: برخورد با معضل سگ گردانی از مطالبات جدی مردم است.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان ایجاد مزاحمت برای شهروندان را خط قرمز پلیس عنوان کرد و بیان داشت: برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads