کد خبر: 209869 - تاریخ: جمعه، 19 فوریه 2021 - 17:09

امام جمعه خمام تاکید کرد:

مدیران برای ایجاد شهرک صنعتی در خمام دقت و مطالعه دقیق تری داشته باشند /از جوانان تحصیلکرده خمامی در دستگهای اجرایی استفاده شود

خطیب نماز جمعه خمام بهترین راه های افزایش اشتغال در خمام را توسعه صنعتی دانست و اظهار داشت: شایسته است مدیران نسبت به طرح  های مانند ایجاد شهرک های صنعتی و امثال آن در اطراف خمام دقت و مطالعه دقیق تری داشته باشند.

ه گزارش خوبان خبر ، ححت الاسلام اسدالله زاداه ظهر امروز  در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه خمام  با بیان اینکه جان و سلامت مردم استان از توسعه اقتصادی و صنعت گردشگری مهم تر و اولویت بیشتری دارد ، افزود: همانطور که با پیگیری نمایندگان برخی استان های دیگر مانند هرمزگان، ورود مسافر و گردشگر به جهت جلوگیری از شیوع گسترده کرونا در حال مدیریت شدن است، نمایندگان محترم استان گیلان نیز نسبت به ورود مسافران غیربومی و سفرهای غیرضروری به استان در آستانه نوروز اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه خمام  با اشاره به  تلاش و همت مدیران ادارت برای پیشرفت و توسعه زیرساخت ها در خمام ستودنی است ، افزود: باید از شتابزدگی در تصمیمات خودداری کرده و  آرزوی دیرین جوانان خمامی که توسعه اشتغال در خمام بوده چه چیزی بهتر از اینکه جوانان تحصیل کرده خمام برخوردار از شغلی در حوزه تخصصی خودشان در شهرستان و دیار خودشان باشند.

خطیب نماز جمعه خمام بهترین راه های افزایش اشتغال در خمام را توسعه صنعتی دانست و اظهار داشت: شایسته است مدیران نسبت به طرح  های مانند ایجاد شهرک های صنعتی و امثال آن در اطراف خمام دقت و مطالعه دقیق تری داشته باشند.

وی افزود: بنده مخالفتی با ایجاد شهرک صنعتی ندارم ولی عرضم این است که آسیب های احتمالی که ممکن است به منابع طبیعی و اراضی ملی با طرح های اینچنینی زده می شود در برخی از اوقات جبران ناپذیر خواهد بود لذا جا دارد مدیران شهرستان به دور از هرگونه شتابزدگی، نسبت به این طرح ها کارشناسی و دقت مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام۸۲۲

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads