کد خبر: 209487 - تاریخ: یکشنبه، 7 فوریه 2021 - 18:31

بخشدار خشکبیجار مطرح کرد؛

عملیات اجرایی پروژه تعریض جاده خمام به خشکبیجار مسکوت مانده است

وی با اشاره یکی دیگر از اولویت های مهم مردم بخش تعریض جاده خمام به خشکبیجار می باشد،افزود: آذر ماه سال گذشته تعریض این جاده آغاز شده اما مدتی این پروزه نیمه کاره رها شده است.

به گزارش خوبان خبر؛ سید رضا صفوی ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروزه های عمرانی بخش خشکبیجار در گفت و گو با خوبان خبر،اظهار داشت: امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسولین شهرستان و محلی ۴ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان در هشتمین روز از دهه فجر در خشکبیجار مورد بهره بهرداری رسید.

بخشدار خشکبیجار با بیان اینکه یکی از نیازهای مردم بخش تقویت برق پست ۶۳.۲۰ کیلوولت می باشد، افزود:خوشبختانه در مراحل پایانی تملک زمینی جهت احداث پست مذکور هستیم که امیدواریم قبل از سال جاری کلنگ احداث این پروژه مهم در بخش زده شود.

وی با اشاره یکی دیگر از اولویت های مهم مردم بخش تعریض جاده خمام به خشکبیجار می باشد،افزود: آذر ماه سال گذشته تعریض این جاده آغاز شده اما مدتی این پروزه نیمه کاره رها شده است.

سید رضا صفوی با اشاره شهرستان خمام به ضرر بخش خشکبیجار شده است، تصریح کرد: قسمتی بیشتری از پروژه تعریض جاده خمام به خشکبیجار در خمام باید انجام و نفع، بهره برداری آن برای اهالی بخش خشکبیجار می باشد و با توجه تبدیل بخش خمام به شهرستان این پروژه مسکوت مانده است.

نماینده عالی دولت در بخش خشکبیجار با بیان اینکه از مسولین استان و شهرستان رشت در خواست می شود برای تکمیل این پروژه کمکی انجام دهند،افزود: این مسیر بسیار خطرناک است چون ادوار گذشته به دلیل استاندارد نبودن این مسیر جوانان خشکبیجاری زیادی این مسیر مصدوم و یا کشته شده اند.

وی با اشاره به اینکه آسفالت معابر خشکبیجار در شان مردم این بخش نیست،افزود: جاده خشکبیجار به امین آباد بیش از ۳۰ سال می باشد که روکش نشده که باعث تصادف های متعدی در مسیر شده که نیاز است مورد توجه مسولین شهرستان قرارگیرد تا روکش مسیر انجام گیرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ افتتاح جایگاه سوخت ماشین آلات کشاورزی نوشر با ظرفیت ۱۳ هزار لیتر گازوئیل و اعتبار هزینه شده ۱۱۰ میلیون تومان، بهره برداری از آب بندان چند منظوره روستای شهرستان با اعتبار هزینه شده ۵۷۵ میلیون تومان، افتتاح مجموعه چمن مصنوعی دهیاری روستای تمل با اعتبار یک میلیارد تومان و بهره برداری از مدرسه ابتدایی روستای امیرکنده و سالن ورزشی دانش آموزی آن با اعتبار هزینه شده ۷۰۰ میلیون تومان از جمله برنامه های هشتمین روز دهه مبارک فجر در بخش خشکبیجار بود که با حضور فرماندار رشت،بخشدار و مسئولین بخش خشکبیجار برگزار شد.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads