کد خبر: 209339 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 فوریه 2021 - 17:34

در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان استان گیلان ؛

تساوی شهرداری خمام در مقابل مهراوش انزلی

دیدار دو تیم شهرداری خمام و مهراوش انزلی در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان استان گیلان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خوبان خبر ؛ دیدار دو تیم شهرداری خمام و مهراوش انزلی در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان استان گیلان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه شهدای نویر انزلی برگزار شد؛ در نیمه اول این دیدار گرچه تیم فوتبال شهرداری خمام برتر از حریف خود ظاهر شد و فرصت‌های مناسب گلزنی خوبی نیز به دست آورد اما هیچ‌یک از این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد تا نیمه اول این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم نیز تیم شهرداری خمام بازی را هجومی آغاز کرد تا در دقیقه ۴۹ ابوالفضل حسینیان،با یک ضربه دقیق اولین گل بازی را به سود تیم فوتبال شهرداری خمام به ثمر رساند.

افشین عشوری زاد در طول بازی در کنار زمین با فریادهای بلند بازیکنان خود را هدایت می‌کرد و با تب و تاب خاصی بازی را پیگیری می‌کرد.

اما در دقیقه ۹۰ یک ارسال از هافبک چپ تیم مهراوش انزلی در محوطه جریمه موقعیت خطرناکی را برای انزلی چی ها به وجود آورد موفق شدند از موقیت به وحود آماده نهایت استفاده را کنند و گل تساوی این بازی را روانه تیم شهرداری کند تا این بازی با تساوی یک بر یک پایان یابد.

به گزارش خوبان خبر ؛ تیم شهرداری خمام باین تساوی با ۱ امتیاز در جایگاه هشتم لیگ برتر نوجوانان استان گیلان قرار گرفت.

 انتهای پیام/۲۱۲۱۱۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads