کد خبر: 209259 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 فوریه 2021 - 08:52

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

آمار مبتلایان کرونایی در گیلان افزایش یافت

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تعداد مبتلایان به بیماری کووید ١٩ بستری در بیمارستان های استان ۱۵ درصد نسبت به هفته قبل افزایش یافت.

به گزارش خوبان، دکتر مسعود نوروزی روز سه شنبه T  اظهار داشت: هم اکنون ۴۹۰ بیمار بستری مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از ابتدای هفته روند رو به رشدی دارد.

وی با بیان اینکه رعایت توصیه های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا همچنان از ضروریات بی چون و چرا است،  خاطر نشان کرد: افزایش بیماران مبتلا به کووید ١٩ به دلیل عادی انگاری و سهل انگاری در رعایت توصیه های بهداشتی پیشگیرانه است.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بازارها را از مکان های بسیار خطرناک برای انتقال ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: به دلیل اینکه مردم و بازاریان نیاز به فعالیت و حضور در بازار دارند نمی توان این مکان ها را تعطیل کرد اما دستورالعمل های بهداشتی باید به طور جدی در بازارها رعایت شود.

وی با بیان اینکه فروشندگان حتما باید کد رهگیری داشته باشند، خاطر نشان کرد: تهویه مغازه ها باید مناسب باشد،  رعایت فاصله گذاری فیزیکی در داخل مغازه و درخواست از مشتری برای استفاده از ماسک بر عهده فروشنده و پیشه ور است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads