کد خبر: 209218 - تاریخ: یکشنبه، 31 ژانویه 2021 - 17:24

بخشدار خشکبیجارخبر داد ؛

افتتاح ۷ پروژه عمرانی و عام المنفعه همزمان با دهه فجر در خشکبیجار

بخشدار خشکبیجار، گفت: ۷ پروژه عمرانی، اشتغالزایی همزمان ایام الله دهه فجر در بخش خشکبیجار بهره برداری می شود.

 به گزارش خوبان خبر ؛ سیدرضا صفوی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به افتتاح ۷ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بخش خشکبیجار در دهه قجر،افزود: علاوه بر افتتاح پروژه های عمرانی و اشتغالزایی بیش از ۲۶ برنامه فرهنگی توسط کمیته های ۲۲ گانه در دهه مبارک فجر تدارک شده و در طول این ایام با رعایت پروتکل های بهداشتی و حداقل حضور مدعوین اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های دهه فجر سال جاری با محوریت امید آفرینی است، تصریح کرد: در حالی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را  جشن می گیریم که تاثیرگذاری جهانی آن بیش از پیش است و دشمنان در اجرای اهداف خصمانه خود درمانده اند.

بخشدار خشکبیجار در ادامه افزود: مسوولان دستگاه‌های اجرایی با کمک رسانه ها در طول ایام دهه فجر کارنامه خدمات و اقدامات دولت در حوزه های مختلف برای مردم تشریح کنند.

سیدرضا صفوی با بیان اینکه انقلاب درس‌های بسیاری را داشت، افزود: با توجه به اینکه همواره هدف والا خدمت به مردم بوده است لذا در راستای خدمت به مردم باید از انقلاب اسلامی بهره بگیریم، مردمی که شایسته بهترین‌ها هستند و برای حفظ انقلاب و آرمان‌های انقلاب از فرزندان و همه وجودشان گذشتند.

انتهای پیام/۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads