کد خبر: 209175 - تاریخ: یکشنبه، 31 ژانویه 2021 - 12:44

فرماندار شهرستان خمام خبر داد:

۱۰۲ پروژه طی دهه فجر در خمام به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست فرمانداری شهرستان خمام از بهره‌برداری ۱۰۲ پروژه طی دهه فجر در شهرستان خمام خبرداد.

به گزارش خوبان خبر ؛ عبدالوحید احمدی صبح  امروز در مراسم نواختن زنگ انقلابکه همزمان با سراسر کشور در شهرستان خمام نیز در دبستان غیر دولتی باس نو و نوین  برگزار شد، افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تمامی برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر یک الزام است و به طور قطع در دستور کار قرار دارد.

فرمانداری شهرستان خمام به نقش همه اقشار در شکل گیری و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: تمام اقشار در برابر ظلم و ستم ایستادگی کردن تا این انقلاب به ثمر بنشیند.

احمدی با بیان اینکه مردم پشتیبان این انقلاب هستند، گفت: انقلابی که پس از چهل و دو سال با گذر از گردنه‌های خطرناک، همچنان مقتدر و سرفراز است و الگویی برای تمامی آزادی خواهان جهان شد.

وی با بیان اینکه ایام الله دهه مبارک فجر فرصت بسیار مغتنمی است تا امکانات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانیم، تصریح کرد: در دهه فجر امسال با تلاش مسئولین تعداد ۱۰۲ پروژه عمرانی و خدماتی  با اعتبار هزینه شده بیش از ۲۷ میلیارد تومان در فصل‌های عمران، کشاورزی، صنعتی، خدماتی و آموزشی با اشتغالزایی ۱۳۹ نفر به بهره برداری می‌رسد.

فرمانداری شهرستان خمام ادامه داد: از این تعداد پروژه‌ ۲۰۹ پروژه در بخش دولتی با اعتبار ۱۶۱ میلیارد تومان و همچنین ۱۱ پروژه در بخش خصوصی با اعتبار ۷۵۲ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد که از طریق آن برای ۷۸۲ نفر شغل ایجاد می شود.

به گزارش خوبان خبر ؛ دیدار مسولین با امام جمعه ، غباروبی مزار شهدا ، افتتاح المان میدان سردار سلیمانی با حضور مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  ، رژه موتور سواری و اتومبیل های کلاسیک از جمله برنامه های نخستین روز از دهه فجر خمام بود .

انتهای پیام/۲۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads