کد خبر: 208258 - تاریخ: شنبه، 2 ژانویه 2021 - 13:50

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان:

ولایت باوری درس بزرگ حاج قاسم سلیمانی به مردم است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان اخلاص و ولایتمداری را از ویژگی های‌ برجسته شهید سلیمانی دانست و افزود: وصیت حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران حمایت از ولایت فقیه و داشتن بصیرت است تا اسلام، نظام و رهبری حفظ و برای همیشه ماندگار باشد.

به گزارش خوبان، مهدی پارسا در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی قهرمان ملی و سرداری شجاع برای همه آزادی خواهان جهان است.

وی اخلاص و ولایتمداری را از ویژگی های‌ برجسته شهید سلیمانی دانست و افزود: وصیت حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران حمایت از ولایت فقیه و داشتن بصیرت است تا اسلام، نظام و رهبری حفظ و برای همیشه ماندگار باشد.

پارسا با بیان اینکه شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه سردار شهید سلیمانی در طول سالیان مبارزه ایشان علیه دشمنان بود گفت: کارنامه خدمات و مجاهدت‌های این شهید بزرگوار مصداق تحقق آیه شریفه “و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنه عرفها لهم” است که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان در پایان خاطرنشان کرد: درخت جریان و جبهه مقاومت تنومندتر از گذشته پربارتر خواهد شد و جریان رسانه‌ای انقلاب اسلامی و اعضای سازمان بسیج رسانه این استان ولایتمدار، آماده‌تر از قبل، خود را مهیای حضور در جبهه‌های سخت و نرم دفاع از اسلام، انقلاب و نظام مقدس اسلامی می‌کند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads