کد خبر: 206600 - تاریخ: دوشنبه، 16 نوامبر 2020 - 22:45

دردسر ساز شدن انگشتر برای یک شهروند لشت نشایی

صبح امروز، یک شهروند لشت‌نشایی، با مراجعه به ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری لشت‌نشا از گیر کردن حلقه انگشتر در انگشت خود ابراز ناراحتی کرد و آتش‌نشانان نیز ظرف مدت کوتاهی با کمترین عارضه با بریدن حلقه انگشتر، وی را از رنج و ناراحتی نجات دادند.

به گزارش خوبان خبر ؛ صبح امروز، یک شهروند لشت‌نشایی، با مراجعه به ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری لشت‌نشا از گیر کردن حلقه انگشتر در انگشت خود ابراز ناراحتی کرد و آتش‌نشانان نیز ظرف مدت کوتاهی با کمترین عارضه با بریدن حلقه انگشتر، وی را از رنج و ناراحتی نجات دادند.
 
بهمن سلیم‌زاده، مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لشت‌نشا  در این خصوص  اظهار داشت: این شهروند قبل از مراجعه به ایستگاه آتش‌نشانی از مراکز بهداشتی-درمانی و برخی اشخاص و نهادهای دیگر در سطح منطقه استمداد طلبیده بود که حاصلی در بر نداشت و سرانجام به ایستگاه آتش‌نشانی لشت‌نشا مراجعه کرد و مشکل خود را با این واحد در میان گذاشت. آتش‌نشانان نیز بلافاصله وارد عمل شده، با استفاده از شگردهای خاص خود در زمان کوتاهی، به مدت کمتر از یک ربع ساعت و بدون هیچ گونه آسیب خاصی، موفق شدند انگشتر را از انگشت متورم شده این شهروند خارج کنند و به ناراحتی وی پایان دهند.
 
سلیم زاده در پایان توصیه کرد: در صورت گیرکردن حلقه انگشتری و متورم شدن انگشتان ، بهتر است از دستکاری بیشتر انگشتر برای خارج ساختن آن از انگشت دست اجتناب کنند چرا که این کار علاوه بر افزایش درد و ناراحتی باعث جراحت انگشتان نیز می‌شود.
 
 
انتهای پیام/۱۲
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads