کد خبر: 206368 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 نوامبر 2020 - 11:52

رییس مرکز بهداشت شهرستان رشت خبر داد؛

فاجعه‌‌ای بدتر از اسفند برای گیلان با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

برشان با بیان اینکه ۵۴ بیمار کرونایی در شهرستان رشت در بخش آی سی یو بستری هستند و وضعیت مطلوبی ندارند گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی فاجعه ای بدتر از اسفند ماه را رقم خواهد زد.

به گزارش خوبان، «جلال برشان» امروز(سه‌شنبه، ۲۰ آبان) در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری اظهارکرد: استان گیلان به‌لحاظ مرگ و میر بیماری کرونا ویروس نسبت به دیگر استان‌ها شرایط بهتری دارد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان رشت با بیان اینکه گیلان با وجود شرایط بیماری هنوز وارد مرحله سوم بیماری کروناویروس نشده است گفت: استان گیلان با حمایت، پشتیبانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم وضعیت مطلوبی دارد.

برشان اذعان کرد: در حال حاضر ۵۴ بیمار در رشت در بخش آی سی یو بستری بوده و شرایط مطلوبی ندارند.

وی با تاکید براینکه عموم مردم بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از این وضعیت خارج شویم افزود: بی‌توجهی به توصیه‌های وزارت بهداشت و درمان وضعیتی بدتر از اسفندماه را برای گیلان رقم خواهد زد.

رییس مرکزبهداشت و درمان رشت تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص، از امروز ۲۰ آبان ساعت ۱۸ عصر به بعد تمامی اصناف بسته خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه بیماری کووید ۱۹ هنوز ناشناخته است و با علائم مختلف بروز می‌کند و سیر مشخصی ندارد اظهار داشت: فقط پنج درصد نجات فرد بیمار مبتلابه کروناویروس در دست پزشک معالج و مابقی دست معبود الهی است.

برشان خاطرنشان ساخت: ۹ مرکز درمانی در رشت ۱۶ ساعت در حال فعالیت هستند، این مراکز مشکلات و دغدغه‌هایی دارند که امیدوارم با نگاه ویژه مسئولان مشکلات بررسی و حل شود.‌

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads