کد خبر: 206344 - تاریخ: دوشنبه، 9 نوامبر 2020 - 14:48

با اعتبار اولیه 2 میلیارد تومانی ؛

ساختمان اداره کمیته امداد خمام کـلنگ زنی شد

با حضور رئیس کمیته امداد گیلان و جمعی از مسولین محلی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام کلنگ زنی شد .

به گزارش خوبان خبر ؛ با حضور رئیس کمیته امداد گیلان و جمعی از مسولین محلی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام کلنگ زنی شد .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان کمیته امداد در خیابان پاسداران  این شهر  برگزار شد،اظهار داشت : این‌ساختمان در زمین اهدایی از سوی شورای شهر و شهرداری خمام به مساحت حدود ۴۰۰ متر مربع در ۲ طبقه احداث خواهد شد.

عباس اهرابی با بیان اینکه از خیرین و مسوولان منطقه انتظار می‌رود در احداث ساختمان کمیته امداد یاری‌گر این‌اداره باشند، تصریح کرد : برآورد اولیه برای ساخت ۲ میلیارد تومان بوده و اگرچه بخشی‌از اعتبار برای ساخت از سوی اداره کل تامین شده، اما تکمیل آن مستلزم حمایت نمایندگان مجلس و مسوولان استانی می‌باشد.

 

بخشدار خمام در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خمام، یادآور شد : انتظار می‌رود برای طراحی ساختمان کمیته امداد نگاه شهرستانی داشته باشیم.

رضا مهدوی با این پیش‌بینی که جمعیت خمام در سال ۱۴۰۵ به یکصد هزار نفر خواهد رسید، خاطرنشان کرد : از شهرداری انتظار می‌رود همکاری لازم را برای راه ورودی این‌اداره داشته باشد.

 

 

 

منبع : خمام نیوز

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads