کد خبر: 206033 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 اکتبر 2020 - 18:42

بخشدار خمام: میز خدمت ماه یکبار در دهستان ها برپا می شود

مسئولان رو در رو با مردم در میز خدمت ادارات در دهستان لات کته سر

بخشدار خمام راه‌اندازی میز خدمت به معنای حذف ملاقات‌های عمومی نیست و تعارضی ندارد لذا استقرار میز خدمت به معنای کم شدن ارتباط مدیران با مردم نیست بلکه باید تقویت شود ، افزود: میز خدمت ماه یکبار در دهستان های سطح بخش خمام برپا می شود

به گزارش خوبان خبر ؛ حضور مسئولان در میان مردم و بیان مشکلات از جانب مراجعه کنندگان باعث دلگرمی و ایجاد امید در مردم می شود که مسئول یک اداره با روی گشاده و صمیمی به گفت وگو با مردم می نشیند حتی اگر مشکل هم حل نشود موجب رضایت‌مندی آنان می شود.
 
پیش از ظهر امروز نیز جمعی از مسئولان با حضور در  مسجد جامع لات کته سر خمام رو در رو به بررسی و تا حد امکان حل و فصل مسائل و مشکلات مردم پرداختند.
 
مسئولان خمام هم با شنیدن صحبت ها، انتقادات و پیشنهادات ارباب رجوع و پیگیری مسایل و مشکلات آنان جلوه ای از خدمت بی منت را به نمایش گذاشتند و نشان دادند  مشتاقانه آماده خدمت و گره‌گشایی از مشکلات مردم در هر زمان و مکانی هستند.
 
بخشدار خمام در حاشیه برپایی میز خدمت در گقت و گو  خبرنگار خوبان خبر،  هدف عمده برپایی میز خدمت در بخش را بررسی مسائل و مشکلات مردم به صورت رو در رو  عنوان کرد و گفت: از این طریق، تعاملات جدیدی بصورت چهره به چهره با مردم شکل می گیرد.
 
رضا مهدوی خاطرنشان کرد: مردم در این دیدارها، انتطارات خود را بصورت مستقیم مطرح کرده و با حضور روسای ادارات و شهرداران، خواسته های آنها بررسی و پاسخ داده می شود.
 
وی با بیان اینکه سعی ما ارتباط رو در رو با مردم و رفع مشکلات آنها است، گفت: با نگاه تسهیل گری که برپایی میزهای خدمت ایجاد می کند راحت تر می توانیم به سوالات مردم پاسخگو باشیم.
 
بخشدار خمام راه‌اندازی میز خدمت به معنای حذف ملاقات‌های عمومی نیست و تعارضی ندارد لذا استقرار میز خدمت به معنای کم شدن ارتباط مدیران با مردم نیست بلکه باید تقویت شود ، افزود: میز خدمت ماه یکبار در دهستان های سطح بخش خمام برپا می شود
 
وی با  اشاره به اینکه مسئولان باید در کنار پیشبرد امور، خواسته های عمومی مردم را نیز در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بررسی و به آنها رسیدگی کنیم، افزود : در دسترس قرار گرفتن بیش از پیش مسئولان و رفع بروکراسی اداری در خدمت بیشتر به مردم دو هدف مهم برپایی میز خدمت است.
 
مهدوی، از شهروندان خواست، علاوه بر مراجعه مستقیم به اداره ها جهت طرح مسائل خود، در میزهای خدمت و نشست های مسئولان در مساجد و محلات حضور یافته و مطالبات خود را مطرح کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام۸۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads