کد خبر: 205982 - تاریخ: سه‌شنبه، 27 اکتبر 2020 - 20:53

خوبان خبر گزارش می‌دهد؛

جلسه استعفای عضو شورای شهر خمام لغو شد

چند روزی است که یکی از اعضای شورای شهر خمام از سمت خود استعفا داده است ، امروز هم با وجود اینکه قرار بود صبح امروز برگزار شود به دلیل عدم حضور رئیس شورا به دلیل کسالت ملغی شد و به عصر امروز کشیده شد و به نتیجه مطلوب نرسید.

 به گزارش خوبان خبر،چند روزی است که یکی از اعضای شورای شهر خمام از سمت خود استعفا داده است ، امروز هم با وجود اینکه قرار بود صبح امروز برگزار شود به دلیل عدم حضور رئیس شورا به دلیل کسالت ملغی شد و به عصر امروز کشیده شد و به نتیجه مطلوب نرسید.

اسماعیل احمدنیا امشب در جلسه شورای شهر خمام با اشاره به استعفای سید مجتبی حسینی نسب یکی از اعضای شورای شهر خمام اظهار کرد: جلسه ساعت ۱۱ امروز صبح که بنده به علت کسالت حضور نداشتم جلسه برگزار نشد اما بنده گفته بودم که می‌شود جلسه برگزار شود و استعفای آقای حسینی نسب را قبول کنند.

رئیس شورای شهر خمام با بیان اینکه جلسه صبح امروز به دلیل عدم حضور ملغی شد و به ساعت ۶ امروز کشیده شد، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک جلسات از شنبه به طور مرتب برگزار شود.

سید رضی مودب پور نیز در این جلسه با بیان اینکه ما تلاش کردیم جلسه صبح امروز را بدون حضور رئیس شورا برگزار کنیم، اظهار کرد: متاسفانه با اینکه سعی کردیم با حضور آقای عاشوری جلسه را به رسمیت شناخته و برگزار کنیم جلسه صبح امروز برای موافقت با استعفای سید مجتبی حسینی نسب ملغی شد.

این عضو شورای شهر خمام با اشاره به تعدیق جلسه صبح شورا و برگزاری جلسه بررسی استعفای یک عضو شورا در عصر امروز گفت: با اینکه قرار بود این جلسه راس ساعت ۶ برگزار شود بابقی اعضای شورا حضور پیدا نکردند.

به گزارش خوبان خبر، بعد از کش و قوس های فراوان من باب بررسی استعفای سید مجتبی حسینی نسب بعد از برقراری جلسه صبح امروز به دلیل عدم حضور احمدنیا رئیس شورای شهر و عصر امروز به دلیل عدم حضور مهدی عاشوری و سید مجتبی حسینی نسب اعضای شورا برگزار نشد.

انتهای پیام/۲۱۱۱۲

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads