کد خبر: 205674 - تاریخ: جمعه، 16 اکتبر 2020 - 14:15

امام جمعه خمام :

شورا یعنی خدمت به مردم نه مال اندوزی

امام جمعه خمام تأکید کرد که مردم فرق شورایی که در مدت چهار سال به فکر توسعه حوزه خود بود را با شورایی که به فکر خرید و فروش زمین و لابی گری و مال اندوزی بوده را متوجه هستند.

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حامد اسدالله زاده در خطبه ‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بخش خمام اظهر داشت: در روزهای اخیر با دستور رئیس جمهور پنج کلان شهر کشور در سه روز تعطیلات آخر هفته منع رفت و آمد کرونایی را تجربه می کنند اما متأسفانه مردم استان های گیلان و مازندران که به جهت حجم ورود مسافر در ایام تعطیلات پاسوز سفرهای غیرضروری می شوند در لیست منع رفت و آمد مسافران نیستند!

امام جمعه خمام ادامه داد: چگونه است که گیلانی که به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آن، تنها در یک روز ۷۰ بستری جدید کرونایی را تجربه نموده است هیچ توجهی برای کنترل سفرهای غیرضرور در آن صورت نمی گیرد.

وی گفت: اولا از استاندار محترم می پرسم که اگر قرار است تهران و ارومیه و کرج و اصفهان، منع رفت آمد داشته باشند چرا گیلانی که در زمان اوج اپیدمی کرونا به عنوان کانون آن مطرح شده بود، در لیست قرار ندارد؟ ثانیا انتظار مردم از مجمع نمایندگان استان گیلان این است که اگر در چنین مواردی که منافع و سلامتی همه استان مطرح است، همکاری و هم افزایی ۱۳ نماینده استان به داد مردم نرسد، پس چه زمانی باید شاهد هم افزایی های نمایندگان محترم می خواهیم باشیم؟ ثالثا از مردم شریف و عزیز استان و مخصوصا مردم عزیز خمام می خواهیم که به مسافرینی که نه به فکر سلامت خود هستند و نه سلامت مردم گیلان برای آن ها مهم است خدمات ندهند و هر چند مشکلات معیشتی شان فراوان است ولی غیرتمندانه از سلامت خود و خانواده شان محافظت کنند.

امام جمعه خمام خدمت اعضای شورای شهر و روستا را فرصتی برای جلب رضایت خدا دانست و گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و رستا باید به فکر مردم باید باشند نه دنبال مال اندوزی خود.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی از نقاط قوت نظامی اسلامی در مشارکت دادن مردم در مدیریت کشور هستند، بیان کرد: در برخی از مسائل آسیب ها و چالش هایی را نیز برای کشور و مردم داشته که یکی از آن ها عدم ورود تخصصی و کارشناسانه در مسائل گوناگون مدیریت شهر و روستا است.

اسدالله زاده خطاب به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: بیش از سه سال و نیم از عمر شوراهای اسلامی شهر و روستا در خمام شورای پنجم گذشته است و مدت کمی از عمر خدمتی شما باقی مانده و علاوه بر اینکه فردای قیامت می بایست پاسخگوی عملکردتان باشید، در انتخابات پیشرو نیز می بایست به مردم پاسخگو باشید.

امام جمعه خمام تأکید کرد که مردم فرق شورایی که در مدت چهار سال به فکر توسعه حوزه خود بود را با شورایی که به فکر خرید و فروش زمین و لابی گری و مال اندوزی بوده را متوجه هستند.

وی با تأکید بر اینکه اعضای شورا باید خدمت به مردم را قدر دانسته و آن را فرصتی برای مقرب شدن به خدا قرار دهند، گفت: مردم خمام که به جهت بسیاری از زیرساخت ها دچار مشکل هستند پسندیده نیست که شوراهای اسلامی، برخورد غیرکارشناسانه و منفعت طلبانه با مسائل شهر و روستا داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. خدابنهد
     | 2020/10/18 - 08:58
    پاسخ

    تی صب بخیر همه بتاختن تازه سر ایساب ببی تغییر کآربری وپیمانکاری شوران وبنگاه داری ودلالی برای تیرانیان شمی قیامت جواب با کیه باای سکوت

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads