کد خبر: 205259 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 اکتبر 2020 - 16:24

در جلسه ستاد استانی بازآفرینی پایدار شهری مطرح شد:

تعریض و مرمت پل خیابان بوعلی خمام در بین پروژه‌های حوزه بازآفرینی پایدار شهری و نوسازی قرار گرفت

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد استانی بازآفرینی پایدار شهری محدوده‌ها و محلات با اشاره به اینکه ۳۰ شهر استان گیلان دارای مصوبه بافت فرسوده هستند، اظهار کرد: مجموع مساخت بافت‌های فرسوده استان گیلان ۲ هزار و ۷۵۰ هکتار بوده که رشت با بیش از ۷۱۷ هکتار بیشترین بافت فرسوده را دارد.

به گزارش خوبان خبر،  مدیرکل راه و شهرسازی گیلان پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد استانی بازآفرینی پایدار شهری محدوده‌ها و محلات با اشاره به اینکه ۳۰ شهر استان گیلان دارای مصوبه بافت فرسوده هستند، اظهار کرد: مجموع مساخت بافت‌های فرسوده استان گیلان ۲ هزار و ۷۵۰ هکتار بوده که رشت با بیش از ۷۱۷ هکتار بیشترین بافت فرسوده را دارد.

پدرام با اشاره به اینکه در دو سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازآفرینی شهری به استان گیلان اختصاص یافته است، اظهار کرد: هزار و ۹۸۳ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

فرماندار رشت نیز در این جلسه گفت: فرصت بسیار خوبی است که از محل اعتبارات بازآفرینی شهری بتوانیم در راستای احیای واحدهای فرسوده و نیز اجرای طرح هایی که می تواند برای مردم اثرات بسیار خوبی داشته باشد، اقدام کنیم.

علی فتح اللهی با اشاره به اینکه باز آفزینی چهار کمیته دارد، اظهار داشت : در این کمیته ها طرح ها بررسی و پیشنهاداتی ارائه شده است از جمله آنکه ۹ پیشنهاد برای شهرستان رشت تصویب شده است.

گفتنی‌است، درحال حاضر شهرستان رشت در حوزه بازآفرینی پایدار شهری و نوسازی شهری دارای ۹ پروژه است که مرمت بنای میرزا خلیل رفیع، جمع‌آوری آب‌های سطحی محله رودبارتان و تعریض و مرمت پل خیابان بوعلی شهر خمام از جمله پروژه‌های مدنظر هستند.

به گزارش خوبان، در حال حاضر شهر رشت در حوزه بازآفرینی پایدار شهری و نوسازی شهری دارای ۹ پروژه است که مرمت بنای میرزا خلیل رفیع، جمع‌آوری آب‌های سطحی محله رودبارتان و تعریض و مرمت پل خیابان بوعلی در شهر خمام از جمله پروژه‌های مدنظر هستند.

 
 
 
 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads