کد خبر: 204101 - تاریخ: شنبه، 22 آگوست 2020 - 17:16

بخشدار خمام در گفت‌وگو با خوبان خبر :

افتتاح ۱۱۳ پروژه طی هفته دولت در خمام / عملیات لایروبی خمام رود به سمت تالاب انزلی با اعتباری ۱ میلیارد تومان انجام شد

رضا مهدوی با اشاره به اینکه طی هفته دولت امسال ۱۱۳ پروژه عمرانی در سطح بخش مورد بهره برداری قرار می گیرد ، افزود: برای این پروژه‌ها در مجموع بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که با بهره‌برداری از این تعداد پروژه برای ۴۲۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ بخشدار خمام ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما با تسلیت ماه محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به اینکه در شرایط حساس و سخت جامعه قرار داریم، اظهار کرد: ویروس کرونا تمام ساختار جامعه را مختل کرده و باید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح وضعیت موجود را کنترل کنیم.

 

رضا مهدوی با اشاره به اینکه طی هفته دولت امسال ۱۱۳ پروژه عمرانی در سطح بخش مورد بهره برداری قرار می گیرد ، افزود:  برای این پروژه‌ها در مجموع بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که با بهره‌برداری از این تعداد پروژه برای ۴۲۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

 

 این مقام مسئول، با بیان اینکه پروژه‌های امسال نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: ۵۹ درصد آن توسط بخش خصوصی و ۴۱ درصد از اعتبارات  دستگاه‌های دولتی هزینه شده است..

 وی با بیان اینکه برای تعریض دو طرف جاده  محور خمام به خشکبیجار حدود ۶ میلیارد تومان تخصیص یافته است ، تصریح کرد: طی قرار دادی که بین اداره راه و شهر سازی و یک شرکت خصوصی عملیات اجرایی تعریض محور مذکور بسته شد تا سرعت هر چه بیشتر و با شتاب چشم گیری آغاز گردد.

 

بخشدار خمام  با اشاره به اینکه  در حوزه پل سازی حدود ۱۲ پل مواصلاتی راه روستایی احداث شده است، گفت: در حال حاضر حدود ۳ کیلومتر از عملیات تعریض پل سازی مسیر خمام به کته سر محدوده روستای لات در حال انجام  آسفالت می باشد.

 

رضا مهدوی در ادامه به عملیات لایروبی خمام رود به سمت تالاب انزلی مورد اشاره قرار داد و گفت: طی ۳۰ سال اخیر اقدامی صورت برای لایروبی صورت نگرفته بود که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان خارج از شمول اعتبارات آب منطقه شهرستان و سازمان برنامه بودجه عملیات لایروبی صورت پذیرفت تا برخی از مشکلات بحران پیش رو آتی  مانند جلوگیری ازآبگرفتگی مزارع و روستاها جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/۱۲۱۲۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads