کد خبر: 203539 - تاریخ: شنبه، 1 آگوست 2020 - 15:38

سرپرست فرماندهی پلیس راه رشت_انزلی خبرداد:

کورس موتور سواران در گورابجیر صحرا ۱ نفر مصدوم و ۱ نفر دیگر را به کام مرگ فرستاد

سرهنگ روح الله عاشوریان ، گفت: بامداد امروز در محور رشت به انزلی در محدوده گورابجیر صحرا برخورد یک دستگاه پراید با موتور سیکلت باعث مصدومیت ۱ نفر و فوت شدن راننده موتور سیکلت شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرهنگ روح الله عاشوریان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر ، گفت: بامداد امروز در محور رشت به انزلی در محدوده گورابجیر صحرا برخورد یک دستگاه پراید با موتور سیکلت باعث مصدومیت ۱ نفر و فوت شدن راننده موتور سیکلت شد.

سرپرست فرماندهی پلیس راه رشت_انزلی با اشاره به اینکه در این تصادف چند موتور سیکلت در محور رشت به انزلی محدوده گورابجیر صحرا باهم مسابقه کورس گذاشته بودند ، افزود: در این حادثه متاسفانه راننده موتور سکلیت به دلیل رعایت نکردن حق تقدم و تخطی از سرعت مطمئنه با یک دستگاه پراید برخورد می کند.

وی با بیان به اینکه راننده موتور سکلیت جوان ۱۷ ساله بود که به دلیل جراحت‌های وارد شده جان خود در سر صحنه تصادف را از دست داد ، افزود : سرنشین وی که جوان حدودا ۱۸ ساله بود نیز مصدوم و توسط اورژانس به نزدیک ترین بیمارستان انتقال یافت.

سرپرست فرماندهی پلیس راه رشت_انزلی با اشاره به وقوع این حادثه به موتورسیکلت سواران هشدار داد که هنگام رانندگی با موتور ضمن توجه به جلو و رانندگی با سرعت مطمئنه حتما کلاه ایمنی نیز بر سر داشته باشند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads