کد خبر: 203142 - تاریخ: یکشنبه، 19 جولای 2020 - 13:35

رییس اداره برق خمام خبر داد:

دلیل قطعی برق روز گذشته خمام،نقص فنی در سرکابل خط انتقال بود / برای پوشش سامانه ۱۲۱ از بخش خمام اعلام نیاز شده است

رییس اداره برق خمام با اشاره به قطعی چندساعته روزگذشته برق شهر خمام ، گفت : قطعی برق به‌دلیل نقص فنی در سرکابل خط انتقال محدوده کارخانه شهد رخ داده بود، که منجر به خاموشی برق شهر خمام، مسیر خمام به خشکبیجار و همچنین محدوده فشتکه گردید.

به گزارش خوبان، رییس اداره برق خمام با اشاره به قطعی چندساعته روزگذشته برق شهر خمام ، گفت : قطعی برق به‌دلیل نقص فنی در سرکابل خط انتقال محدوده کارخانه شهد رخ داده بود، که منجر به خاموشی برق شهر خمام، مسیر خمام به خشکبیجار و همچنین محدوده فشتکه گردید.

رضا جاهد صبح با بیان اینکه بلافاصله کارکنان اداره برق خمام به‌جهت رفع عیب اعزام شده و پیگیری‌های لازم صورت پذیرفت، تصریح کرد : یکی‌از سرکابل‌ها سوخته و متعاقب آن دو سرکابل دیگر و کابل‌ها آسیب دیده بودند، که تهیه بالابر و تعویض قطعات آسیب‌دیده امری زمان‌بر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه برای برق‌دار نمودن شهر خمام از برق برگشتی‌از فشتکه بهره‌گرفته شد، که بار ۲۵۰ آمپر شهری در کنار ۲۰۰ آمپر فشتکه منجر به پاره‌شدن کابل فشار قوی گردید، افزود : قطعی‌های مناطق مختلف شهری و روستایی ارتباطی با موارد برنامه‌ریزی‌شده نداشته و این‌قطعی‌ها تا ساعت ۱۸ روز گذشته برطرف گردید.

این‌مسوول همچنین در پاسخ به انتقاد شهروندان مبنی‌بر اشغال‌بودن تلفن ۳۴۴۲۲۵۱۱ در مواقع قطعی برق، خاطرنشان کرد : قطعی گسترده با تماس بالای شهروندان همراه بوده، که البته قبلاْ برای پوشش سامانه ۱۲۱ از بخش خمام اعلام نیاز نموده و برای توسعه سامانه پاسخگویی بخش‌های شهرستان رشت تا پاییز سال جاری وعده داده شده است.

منبع : خمام نیوز

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads