کد خبر: 202484 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 ژوئن 2020 - 18:29

رییس حوزه قضایی خمام خبر داد :

۷ هزار و ۴۴۲ پرونده در دستگاه قضائی خمام رسیدگی شد

مهرداد یزدانی ظهر امروز در جریان دیدار مسولین بخش با کارکنان حوزه قضایی،ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه به گزارش عملکرد دستگاه قضائی خمام در سال ۹۸، بیان کرد: در سال گذشته مجموعاً ۷ هزار و ۴۴۲ پرونده در دستگاه قضائی خمام مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خوبان خبر ؛ مهرداد یزدانی ظهر امروز در جریان دیدار مسولین بخش با کارکنان حوزه قضایی،ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه به گزارش عملکرد دستگاه قضائی خمام در سال ۹۸، بیان کرد: در سال گذشته مجموعاً ۷ هزار و ۴۴۲ پرونده در دستگاه قضائی خمام مورد بررسی قرار گرفته است.

رییس حوزه قضایی خمام با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه سال گذشته تاکنون ۹ هزار و ۸۳ پرونده به شعبات دادگاه و شوراهای حل اختلاف خمام وارد شده است، افزود: ۱ هزار و ۶۴۱ فقره درحال رسیدگی می باشدکه شاهد کاهش ۲۰ درصدی پرونده ‌های ورودی را نسبت به مدت مشابه یکساله هستیم.

مهرداد یزدانی با اشاره به اینکه حوزه قضایی خمام به عنوان اولین دادگاه در بین بخش‌های استان گیلان با ۲ شعبه حقوقی و جزایی و ۲ شعبه‌ دیگر به ‌جهت رسیدگی به پرونده‌های کیفری به مشغول فعالیت می باشد، افزود: ۲ شعبه شورای حل اختلاف شهری و ۴ شعبه حل اختلاف روستایی دایر می باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌ها که مستقیم با مردم سروکار دارد، رسیدگی به پرونده‌ها برای احقاق حق است، ادامه داد: دربخش خمام مردم توقع دارند در این دوره، تحولی در رسیدگی‌ها صورت گیرد و سرعت رسیدگی پرونده‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads