کد خبر: 202053 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 ژوئن 2020 - 09:53

طی سال گذشته؛

۳۰۰۰۰ متر مربع از خیابان های شهر خشکبیجار آسفالت شد

صداله فرخی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۰۰۰۰ مترمربع و در سال ۹۷ ، ۲۵۰۰۰ متر مربع آسفالت توسط شهرداری انجام شده است، افزود: امسال نیز نهضت آسفالت در خشکبیجار ادامه خواهد یافت.

 به گزارش خوبان خبر ؛ شهردار خشکبیجار از آغاز عملیات لکه گیری معابر اصلی شهر خبر داد.

صداله فرخی شهردار خشکبیجار  در این خصوص در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر ، اظهار کرد: با اینکه شاهد گسترش شیوع ویروس کرونا هستیم ولی خدمات عمرانی شهرداری خشکبیجار با لحاظ اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی برای کارگران و عوامل بدون هیچ وقفه‌ای انجام می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه عملیات روکش و اجرای آسفالت کلیه معابر یکی از اولویت های مورد نیاز شهری برای تامین رفاه حال شهروندان است، افزود: در همین راستا آسفالت خیابان های سطح شهر با شتاب در حال اجرا ست.

شهردار خشکبیجار با بیان اینکه روکش آسفالت در بلوار شهید مطهری به متراژ ۸۰۰۰ اجرا گردید ، افزود: روکش آسفالت خیابان شریعتی، خیابان آیت اله نوری، خیابان شهید فهمیده به متراژ بیش از ۱۵۰۰۰ مترمربع پس از روکش آسفالت بلوار مطهری در دستور کار قرار دارد.

صداله فرخی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۰۰۰۰ مترمربع و در سال ۹۷ ،  ۲۵۰۰۰ متر مربع آسفالت توسط شهرداری انجام شده است، افزود: امسال نیز نهضت آسفالت در خشکبیجار ادامه خواهد یافت.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads