کد خبر: 201915 - تاریخ: یکشنبه، 7 ژوئن 2020 - 16:05

فرماندار شهرستان رشت تاکید کرد:

تعریض راه اصلی خمام به خشکبیجار و لشت نشاء یکی از اولویت های می باشد

  مومنی زاده با اشاره به اجرای پروژه تعریض راه اصلی خمام به خشکبیجار و لشت نشاء گفت: این مسیر از جمله مسیرهای پرتصادف شهرستان بود که خوشبختانه با پیگیری های صورت پذیرفته و تخصیص اعتبار، هم اکنون به عنوان یکی از اولویت های اصلی شهرستان در حال اجرایی شدن است.

به گزارش خوبان خبر ؛ میر شمس مومنی زاده  روز گذشته در جلسه “کارگروه پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان رشت” که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی این شهرستان در محل فرمانداری رشت برگزار شد، با بیان اینکه استان گیلان دارای ظاهری غنی و باطنی فقیر در برخورداری از شاخص ها است، افزود: علی رغم تلاش کلیه دستگاه های اجرایی در دوران پس از انقلاب، گیلان هنوز به جایگاه واقعی خویش در این خصوص نرسیده و این موضوع تلاش و جدیت بیشتر تمامی مسئولین امر را می طلبد.

فرماندار شهرستان  رشت با اشاره به اجرای پروژه تعریض راه اصلی خمام به خشکبیجار و لشت نشاء گفت: این مسیر از جمله مسیرهای پرتصادف شهرستان بود که خوشبختانه با پیگیری های صورت پذیرفته و تخصیص اعتبار، هم اکنون به عنوان یکی از اولویت های اصلی شهرستان در حال اجرایی شدن است.

وی با تاکید بر لزوم اجرای پروژه پل زیبا کنار، اظهار داشت: در شرایط کنونی پل زیبا کنار مشکلات زیادی را برای مردم و مسافران ایجاد کرده است که امیدواریم با مشارکت منطقه آزاد و فرمانداری در اسرع وقت شاهد اجرایی شدن این پروژه باشیم.

 

انتهای پیام/۵۲

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads