کد خبر: 201669 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 می 2020 - 14:19

رییس شورای اسلامی شهر خمام :

لکه‌گیری و آسفالت ۲۲,۶۷۰ متر مربع از معابر و خیابان‌ها خمام

مهدی عاشوری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ‌بر ۲۲,۶۷۰ متر مربع از معابر با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان لکه‌گیری، ترمیم، روکش و آسفالت شده است.

به گزارش خوبان خبر، رییس شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به آغاز عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر، عنوان کرد : شهرداری در نظر دارد با اولویت محله‌های کم‌برخوردار در محدوده شهری، معابر پرتردد و پرترافیک را آسفالت نماید.

مهدی عاشوری با تاکید بر اینکه عمر آسفالت دائمی نبوده و عمر مفید آن بر اساس اصول مهندسی ۴ سال می‌باشد، تصریح کرد : آسفالت معابر و خیابان‌ها از مطالبات به‌حق شهروندان بوده، اما کمبود قیر اختصاص‌یافته شهرداری را با مشکلاتی مواجه نموده بود، که البته مشکل آسفالت معابر و خیابان‌ها تنها مربوط به زمان حاضر نبوده و در سال‌های قبل نیز مشهود بوده است.

به گفته‌ی وی، از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ‌بر ۲۲,۶۷۰ متر مربع از معابر با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان لکه‌گیری، ترمیم، روکش و آسفالت شده است.
عاشوری همچنین به وسعت و جمعیت بالای شهر خمام اشاره کرده و افزود : خمام از نظر رتبه‌بندی جمعیتی در جایگاه یازدهم از بین ۵۲ شهر استان گیلان قرار داشته، که توسعه شهرنشینی و افزایش جمعیت موجب بازگشایی معابر و خیابان‌های جدید گردیده، که باعث خاکی‌ماندن بسیاری‌از کوچه‌ها و خیابان‌های شهری گردیده است.

این‌مسوول با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر خمام عهده‌دار مسوولیت بسیاری‌از امورات است، انتقاد منصفانه و بیان مطالبات را حق شهروندان دانسته و اذعان کرد : برخی به دنبال تخریب و ایجاد باور ناامیدی در بین شهروندان بوده و یک‌سری جریانات خاص نیز به دنبال اینگونه رفتارها می‌باشد، که این یک تصور باطل است که بیان می‌کند شورا در پایان سال عمر خود اقدام به آسفالت و انجام پروژه‌های شهری می‌نماید.

رییس شورای شهر با بیان اینکه بین حرف تا عمل فاصله‌ی بسیاری وجود داشته و انتقادکردن و صدور بیانه‌های پیاپی نمی‌تواند خواسته‌های شهروندان را برآورده کند، یادآور شد : در شرایطی‌که فضای حاکم بر جامعه ایجاب می‌کند که آرامش و همراهی همه‌جانبه را در بر داشته باشد، اما متاسفانه عده‌ای به‌دنبال وارد نمودن صدمه به بدنه شهرداری هستند.

به گفته‌ی عاشوری، پروژه‌های مهمی در دست اقدام می‌باشد که ممکن‌است در سال جاری به پایان نرسند، اما همه تلاش مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان بوده و مدیریت شهری می‌کوشد تا در پایان دوره پنجم شورا بهره‌برداری شوند.

وی با تاکید بر اینکه همچنان معابر و خیابان‌های مختلفی در اولویت آسفالت قرار دارند که این‌روند با توجه به مساعد بودن شرایط آب و هوا ادامه می‌یابد، گفت : اعضای شورای شهر و شهرداری وظیفه دارند تا از زمان عهده‌دار شدن مسوولیت تا پایان دوره کاری به ارایه خدمات به شهروندان بپردازند.

مهدی عاشوری، خاطرنشان کرد : زیرسازی و آسفالت کوچه‌های محدوده شهری خواچکین، خیابان شهید قاسمی و فرعی‌های آن، کوچه نژادپارس، روکش آسفالت خیابان‌های شهید رجایی، شهید باهنر، امام خمینی (ره) از بوعلی تا میدان پرواز، زیرسازی و آسفالت خیابان‌های شهید راستی، اطلس، غزالی و کوچه‌های طبیعت، شهید حسن‌پور، روکش آسفالت خیابان فرهنگ، پشت بازار، جنب مسجد جامع و لکه‌گیری و آسفالت در معابر اصلی و کوچه‌های سطح شهر در دست اقدام می‌باشد.

 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۲۵۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads