کد خبر: 20022 - تاریخ: جمعه، 1 مارس 2013 - 23:42

عکس: تبلیغ ضد ایرانی در تبریز و رسانه ملی

خوبان خبر: هواداران تبریزی با عشق و علاقه ای مثال زدنی 90 دقیقه تیم خود را تشویق می کنند اما هر ازگاهی نیز اتفاق هایی رخ می دهد که تاسف برانگیز است.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن: تراکتورسازی تبریز تیمی محبوب است. نه فقط در آذربایجان که تمام ایران این تیم خوب و هواداران پرشورش را دوست دارند و خوشحالند که در اولین گام آسیایی برابر نماینده امارات به برتری رسید.

هواداران تبریزی با عشق و علاقه ای مثال زدنی 90 دقیقه تیم خود را تشویق می کنند اما هر ازگاهی نیز اتفاق هایی رخ می دهد که تاسف برانگیز است.

عده سودجو و جدایی طلب مدت هاست که از این عشق سواستفاده کرده و با سر دادن شعارهای سیاسی و یا برافراشتن پرچم دیگر کشورها، هواداران تراکتورسازی را تحریک می کنند.

150075_169

این بار نیز در بازی تراکتورسازی برابر امارات اتفاقی نامبارک رخ داد و بنری بزرگ در ورزشگاه رویت شد که خواندن نوشته روی آن دل هر ایرانی را به درد می آورد. به ویژه آنکه حریف نماینده ایران، تیمی از امارات بود،‌ کشوری که ادعای مالکیت جزایر سه گانه ایرانی را دارد و بی شک تماشای جمله “آذربایجان ایران نیست” از سوی اماراتی ها هرگز به سود ایران و ایرانی نیست.

150076_998

معلوم نیست مسئولان تراکتورسازی و ورزشگاه چطور اجازه داده اند این بنر بزرگ وارد ورزشگاه شود و بدتر آنکه چطور تصویر آن در رسانه ملی پخش شد اما امید می رود در بازی های آینده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا،‌ از تکرار چنین اتفاقات ناگواری جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/750


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads