کد خبر: 199471 - تاریخ: یکشنبه، 15 مارس 2020 - 09:11

اداره کل هواشناسی گیلان اعلام کرد؛

افت دما و بارندگی تا آخر هفته در گیلان

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: از روز دوشنبه تا آخر هفته جاری با نفوذ تدریجی سامانه پرفشار آسمان استان ابری توام با مه، کاهش نسبی دما و بارندگی و وزش باد خواهد بود.

به گزارش خوبان، مازیار غلامی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی از امروز در منطقه است، افزود :  وزش باد جنوبی استان را در بر می گیرد و طی امروز و فردا گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، بارندگی پراکنده دور از انتظار نیست.

وی یادآورشد: از روز دوشنبه با نفوذ تدریجی سامانه پرفشار، شاهد کاهش نسبی دما در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد را شاهدیم.

وی آسمان استان را برای فردا (یکشنبه) کمی تا نیمه ابری، مه آلود توام با کاهش نسبی دما، وزش باد، بعضی نقاط افزایش ابر و بارندگی پراکنده و برای روز دوشنبه قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، به تدریج بارندگی و وزش باد بویژه برای عصر و شب پیش بینی کرد.

غلامی گفت: طی شبانه روز گذشته رودبار با ۲۴ درجه سانتیگراد و دیلمان با هفت درجه سانتی گراد به ترتیب بیشترین و کمترین دمای را داشته اند.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای رشت نیز حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و در حداقل دمای  ۱۰ درجه سانتی گراد را تجربه کرد.

انتهای پیام۹۶۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads