کد خبر: 197511 - تاریخ: شنبه، 25 ژانویه 2020 - 15:32

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان ؛

شهادت بهترین و زیباترین پاداش مجاهدان در راه خدا می باشد/چهره شهید محمدی هیچگاه از اذهان مردم پاک نمی شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای کربلای ۵ و مراسم یاد بود شهید شیخ حسن محمدی در خمام برگزار شد،، با بیان اینکه شهادت بهترین و زیباترین پاداش مجاهدان در راه خدا می باشد،

به گزارش خوبان خبر ؛  مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای کربلای ۵ و مراسم یاد بود شهید شیخ حسن محمدی در خمام برگزار شد،، با بیان اینکه شهادت بهترین و زیباترین پاداش مجاهدان در راه خدا می باشد، افزود: حضور در مجلس شهدا اتفاقی نیست و نصیب هرکسی نمی‌شود و این خون شهدا است که انقلاب و جامعه اسلامی را بیمه کرده است.

سرهنگ عباس بایرامی با اشاره به اهمیت و جایگاه خون والامقام شهدا، گفت: مقصد، هدف و تلاش شهدا، آن‌ها را عزتمند نمود و امروز باید شهدا الگوی جوانان کشور باشند.

وی با تأکید بر پاسداری از راه و روش شهدا، افزود: پاسداری از روش و منش شهدا موجب دوام و قوام انقلاب اسلامی می‌شود و باید همواره این سیره را دنبال کرد.

بایرامی با بیان اینکه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب به برکت خون شهدا به دست آمده است، بیان داشت: در تمام سال‌های انقلاب بصیرت ملت، دشمنان را ناکام گذاشته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه چهره شهید محمدی هیچگاه از اذهان مردم پاک نمی شود بیان کرد: این رزمندگان در شرایطی جان خود را فدا کردند که علاوه بر ریختن توپ و خمپاره بر سرشان،بدترین شرایط آب و هوایی و دمای گرم را تحمل می کردند اما در چنین شرایطی از عبادت و توسل نیز دست نمی کشیدند.

وی شهید محمدی  را حر زمان جنگ معرفی کرد و اظهار کرد: خداوند حسن عاقبت بخیری این عزیز را به خوبی رقم زد و خود شهید این مسئله را عنایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) می دانست.

به گزارش خوبان خبر ؛تجلیل  خانواده شهید محمدی ، مداحی و اجرای سرود دیگر برنامه های اجرا شده در یادواره شهدای کربلای ۵ و مراسم یاد بود شهید شیخ حسن محمدی  بود.

 

انتهای پیام 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads