کد خبر: 197081 - تاریخ: دوشنبه، 13 ژانویه 2020 - 13:43

کارکنان شهرداری نیز مانند دیگر انسان ها عاطفه و احساس دارند

واکنش شهردار خشکبیجار به کلیپ منتشر شده کشتن و سوزاندن سگ‌ها در فضای مجازی

شهردار خشکبیجار انتساب کلیپ کشته شدن و سوراندن منتشر شده در فضای مجازی به این شهرداری را تکذیب کرد و آن را بی اساس خواند.

به گزارش خوبان خبر ؛  طی روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی در حال انتشار است،که در آن موادی از کشته شدن و سوزاندن سگ توسط شهرداری خشکبیجار هستیم .

در این کلیپ ادعا شده است، که شهرداری خشکبیجار سگ های ولگرد را گرفته و آنها را کشته است، شهردار خشکبیجار اما در این خصوص به خبرنگارخوبان خبر ، اظهار داشت: هرگونه کشتن و سوزاندن سگهای جمع آوری شده در پناهگاه سگها های بلاصاحب متعلق به شهرداری خشکبیجار را تکذیب می شود. 

صدرالله فرخی با بیان اینکه در فیلم منتشر شده تعابیر ناروا و نادرست، عجولانه و بدون مستندات اظهار نظر شده است ، افزود : حق شکایت علیه نشردهندگان اکاذیب و تشویش کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی را برای خود محفوظ می دانیم و از طریق مراجع قانونی پیگیری های لازم را بعمل خواهد آمد.

وی با بیان این که کارکنان شهرداری خشکبجار نیز مانند دیگر انسان ها عاطفه و احساس دارند، گفت: آزار حیوان بی زبان اقدام بسیار زشتی است.

شهردار خشکبیجار با بیان اینکه جمع آوری سگها از معابر شهری به درخواست شهروندان و همچنین درخواست دادگستری بخش و با مصوبه شورای شهر و تایید محیط زیست استان صورت گرفته است،گفت: هر یک از انجمن های حامی حیوانات می توانند جهت همکاری در توسعه پناهگاه سگهای بلاصاحب به شهرداری خشکبیجار مراجعه نمایند.

به گزارش خوبان خبر ؛ شهرداری خشکبیجار اولین شهرداری استان گیلان است که در سال ۱۳۹۷ که با هماهنگی و نظارت اداره محیط زیست استان پناهگاه سگ های بلاصاحب را به بهره برداری رساند.

انتهای پیام /۳۶۹۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads