کد خبر: 193893 - تاریخ: چهارشنبه، 23 اکتبر 2019 - 18:01

بخشدار خشکبیجار در جلسه شورای ترافیک تاکید کرد :

کم کاری در اجرای پروژه تعریض جاده خشکبیجار به خمام نباید عدم اجرای تعهدات در یک دستگاه به سلب اعتماد مردم منجر شود

بخشدار خشکبیجار با اشاره به پروژه تعریض جاده خمام به خشکبیجار و گله مندی از کندی اجرای پروژه افزود: کم کاری در اجرای این پروژه نباید عدم اجرای تعهدات در یک دستگاه به سلب اعتماد مردم منجر شود، اعتماد مردم بالاترین دستاورد یک جامعه است که نباید با کارها و صحبتهای بدون پشتوانه به آن خدشه وارد شود.

به گزارش خوبان خبر؛ صبح امروز جلسه شورای ترافیک بخش به ریاست حسن پور بخشدار و اعضای این شورا در محل بخشداری خشکبیجار برگزار شد.

بخشدار خشکبیجار در این جلسه با اشاره به آغاز پروژه انتقال آب شرب تصفیه شده به خشکبیجار و اهمیت آن در نزد مردم، بر لزوم تعیین زمان بندی دقیق انجام این پروژه تاکید کرد و گفت: انتظار داریم که این پروژه بر اساس زمان بندی تعیین شده تکمیل شود تا خللی در وضعیت بار ترافیکی شهر ایجاد نکند.

 حسن پور با مهم خواندن مسائل مربوط به آموزش فرهنگ ترافیک و نقش بسزایی که این آموزش ها برای مردم و بخصوص دانش آموزان در مباحث ترافیکی دارد بر تداوم برگزاری این کارگاه های آموزشی از سوی پلیس راه و پلیس راهور در سطح روستاها و مدارس خشکبیجار تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه تعریض جاده خمام به خشکبیجار و گله مندی از کندی اجرای پروژه افزود: کم کاری در اجرای این پروژه نباید عدم اجرای تعهدات در یک دستگاه به سلب اعتماد مردم منجر شود، اعتماد مردم بالاترین دستاورد یک جامعه است که نباید با کارها و صحبتهای بدون پشتوانه به آن خدشه وارد شود.

حسن پور با مهم خواندن حفظ جان مردم افزود: جلسات شورای ترافیک کاملا فنی و کارشناسی بوده زیرا تصمیمات آن مستقیم با ایمنی و امنیت و سلامت جاده ها و وضعیت بار ترافیکی مربوط است و نظرات کارشناسی پلیس راهور و پلیس راه برای شورا حجت است.

بخشدار خشکبیجار در انتها به عدم نصب تابلوهای ورودی شهر خشکبیجار اشاره کرد و مقرر گردید شهرداری و شورای شهر خشکبیجار بزودی نصب تابلوها در مسیرهای ورودی شهر را اجرایی نمایند.

 

انتهای پیام/۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads