کد خبر: 193232 - تاریخ: یکشنبه، 6 اکتبر 2019 - 08:21

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان:

۷۰ هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی گیلان هستند

پریسا کرمی با بیان اینکه منابع کتابخانه های استان بیش از یک میلیون کتاب است اظهار داشت: فرهنگ کتابخوانی باید به عنوان یک گفتمان رایج در جامعه مطرح شود .

به گزارش خوبان، پریسا کرمی با بیان اینکه منابع کتابخانه های استان بیش از یک میلیون کتاب است اظهار داشت: فرهنگ کتابخوانی باید به عنوان یک گفتمان رایج در جامعه مطرح شود .
وی با بیان اینکه فعالیت‌های این اداره کل از حالت سنتی کاملا خارج شده ‌، افزود: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی در کتابخانه‌ها ، برنامه ریزی و انجام می شود و این اقدام مثبت در حال افزایش است.
وی با اشاره به کمبود اعتبارات خاطرنشان کرد: برغم وجود همه محدودیت‌ها برنامه‌های متعددی در زمینه کتاب و کتابخوانی اجرا می‌ شود که یکی از آنها، اجرای طرح کوله کتاب با همکاری نیروهای جهادی سپاه است .
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان یاداور شد؛ بر اساس طرح کوله کتاب، کتاب های دارای مخاطب به مناطق ییلاقی سخت گذر استان منتقل می‌ شود.
کرمی ایجاد بخش مستقل کتاب کودک را از جمله اقدامات کتابخانه های عمومی استان عنوان و اضافه کرد: سعی می کنیم به معنای واقعی کتاب را در اختیار همگان قرار دهیم.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان ، نذر فرهنگی را مورد اهتمام دانست و بیان کرد: امیدواریم این موضوع هر چه بیشتر مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گیرد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads