کد خبر: 191507 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 آگوست 2019 - 08:36

مهاجم سپیدرود: برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیم

مهاجم سپیدرود رشت با بیان اینکه سپیدرود برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد، گفت: دیدار سنگینی مقابل نیروی زمینی برگزار کرده و با تلاش بازیکنان و درایت کادر موفق به کسب نخستین بردمان در لیگ یک شدیم.

به گزارش خوبان ، محمد دادرسی با بیان اینکه کسب بازی سنگینی مقابل نیروی زمینی برگزار کردیم، اظهار کرد: سربازان پایتختی از انسجام خوبی برخوردار بوده و با هدایت روان‌خواه یک بازی درگیرانه را مقابل سپیدرود ارائه دادند.

وی با اشاره به کسب نخستین پیروزی سپیدرود در رقابت‌های لیگ دسته اول بیان کرد: در طول هفته تمرینات خوبی برگزار کرده و برای کسب پیروزی وارد زمین شدیم، روی یک غافلگیری در نیمه نخست از حریف عقب افتادیم ولی در ادامه با صحبت‌های کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم با زدن دو گل به پیروزی دست پیدا کنیم.

زننده گل دوم سپیدرود مقابل نیروی زمینی با تأکید بر اتحاد و همدلی سرخ‌های شهر باران افزود: گلی که به ثمر رساندم حاصل تلاش تمامی بازیکنان بوده و سپیدرود به معنای واقعی یک تیم است.

دادرسی با بیان اینکه سپیدرود برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد، گفت: با درایت آقای علی نظرمحمدی و سایر اعضای کادر فنی تیممان و بازیکنان خوبی که به سپیدرود ملحق شدند، آهسته و پیوسته خود را به بالای جدول می‌رسانیم، سپیدرود پیش‌ازاین با حضور نظرمحمدی سابقه به صعود به لیگ برتر را داشته است و می‌خواهیم بار دیگر به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/۳۳۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads