کد خبر: 189255 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 جولای 2019 - 14:34

درخشش تکواندو کاران خمام در مسابقات لیگ کیوروگی و پومسه دختران گیلان

اختتامیه مسابقات لیگ کیوروگی و پومسه دختران گیلان در دو رده سنی برگزار شد و تیم ها و نفرات برتر شناخته شدند.

به گزارش خوبان خبر ؛ اختتامیه مسابقات لیگ کیوروگی و پومسه دختران گیلان در دو رده سنی برگزار شد و تیم ها و نفرات برتر شناخته شدند.

در این رقابت ها که روز چهارشنبه درخانه تکواندو رشت برگزار شد،۱۴ تیم در رده سنی خردسالان، نونهالان با هم به رقابت پرداختند که در پایان در رده خردسالان لیگ کیو روگی تیم آینده سازان خمام در جایگاه دوم ایستاد . در رده سنی نونهالان تیم آینده سازان خمام نیز به مقام سومی در دوره از رقابتها بسنده کرد.

همچنین لیگ پومسه قهرمانی بانوان استان گبلان در بخش‌های پومسه انفرادی٬ تیمی و ابداعی در رده‌های سنی مختلف با بیش از ۱۵ پومسه رو گیلانی برگزار شد،در بخش پومسه انفرادی، فاطمه نوروزی در رده سنی زیر ۱۲تا ۱۵ سال مدال طلا را کسب کرد و فاطمه قربانی نیز در رده سنی ۱۲ مدال نقره این دوره را به خود اختصاص داد و در بخش تیمی نیز ترکیب فاطمه نوروزی و فاطمه قربانی در رده سنی بالا ۱۲سال در سکوی نخست ایستادند

گفتنی‌است، فاطمه باقری‌نژاد ، زهرا زیرک دانا ، ریحانه مسلک طلب ، فاطمه حیدری، تهمینه صالحی به عنوان کادر فنی نفرات اعزامی از خمام را همراهی می کرد.

انتهای پیام/۲۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads