کد خبر: 189094 - تاریخ: یکشنبه، 7 جولای 2019 - 14:25

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان

افزایش بیش از ۲۸ درصدی مصرف برق در گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به افزایش مصرف برق طی سالجاری نست به مدت مشابه سال گذشته گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیشترین میزان مصرف برق در در استان نسبت به سال گذشته ۲۸ و چهار دهم درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش خوبان، جمشید طالبی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون، بیشترین میزان مصرف در استان روز چهارم تیرماه بوده که این میزان مصرف با دمای محسوس ۳۸ درجه سانتیگراد برابر با ۱۶۱۷.۴ مگاوات می باشد که نسبت به زمان مشابه سال گذشته حدود ۲۸.۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به اینکه ساعت های اوج مصرف طی روز ساعت ۱۲ تا ۱۷ و در شب ساعت ۲۰ تا ۲۴ است، اظهار داشت: تا نیمه تیرماه جاری؛ پیک بار روز ۱۴۴۵.۸ مگاوات و پیک بار شب نیز برابر با ۱۳۸۹.۳ مگاوات بوده است.

وی اضافه کرد: این پیک بار طی روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۹ درصد و پیک بار شب نسبت به سال قبل، ۴.۱ درصد افزایش را نشان می دهد.

طالبی خواستار همراهی مشترکان برای مصرف بهینه برق برای گذر از فصل گرم تابستان شد و خاطر نشان کرد: ضروری است مردم در جهت پایداری برق در استان، با به کارگیری راهکارهای مصرف صحیح انرژی در خانه و محیط های کسب و کار بویژه در ساعت های اوج مصرف، ضمن کاهش دادن بهای برق مصرفی خود، نقش اجتماعی و حیاتی در تامین آسایش و رفاه شهروندان ایفا کنند.

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads