کد خبر: 188583 - تاریخ: چهارشنبه، 26 ژوئن 2019 - 12:50

دهیار روستای جفرود بالا خبرداد؛

فعالیت ۶ ناجی غریق در ساحل جفرود بالا/ طرح پارک جنگلی و بازگشایی مسیر تازه به ساحل خمام ارایه شد

حر ترابی بر فعالیت ۶ ناجی غریق در ساحل جفرود بالا به‌عنوان منطقه‌ای خطرآفرین تاکید کرده و اذعان داشت : ۱۳ نفر در جمعه گذشته از غرق شدن در ساحل جفرود بالا نجات یافتند.

به گزارش خوبان ؛ دهیار روستای جفرود بالا از مدیریت ساحل جفرود بالا بخش خمام توسط پیمانکار بخش خصوصی به مدت ۳ ماه خبر داد.
حر ترابی با بیان اینکه پیمانکار از سوی فرمانداری معرفی شده و مدیریت سواحل جفرود بالا خمام و چپرپرد پایین خشکبیجار طی رایزنی با سازمان منطقه آزاد انزلی به‌منظور ارتقای سطح کیفی ساحل صورت پذیرفته است، عنوان کرد : جمع‌آوری زباله به صورت روزانه، پرداخت حقوق ناجیان غریق، کرایه جت اسکی و قایق تفریحی و همچنین نصب بنر و … در اجرای طرح سالم‌سازی از جمله تعهدات پیمانکار به شمار می‌رود.
وی با اشاره به دریافت ورودی از سوی پیمانکار، تصریح کرد : ساحل جفرود بالا بخش خمام با تابلویی در ورودی آن مشخص گردیده و دریافت عوارض هیچگونه منع قانونی نداشته و صرفاً با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مردم، با نظارت دهیاری روستا صورت می‌پذیرد.
ترابی همچنین بر فعالیت ۶ ناجی غریق در ساحل جفرود بالا به‌عنوان منطقه‌ای خطرآفرین تاکید کرده و اذعان داشت : ۱۳ نفر در جمعه‌ی گذشته از غرق شدن در ساحل جفرود بالا نجات یافتند.

این‌مسوول به ارایه طرحی به بخشداری خمام برای ایجاد پارک جنگلی جفرود بالا اشاره کرده و خاطرنشان کرد : این‌طرح در صورت دریافت تاییدیه از سوی سازمان‌های زیربط، نداشتن مشکلات زیست‌محیطی و تامین اعتبار، مسیر تازه‌ای از روستای کویشا به جفرود بالا بازگشایی نموده و می‌تواند از نظر گردشگری و اشتغال‌زایی اثرگذار باشد.

منبع :خمام نیوز 

 

انتهای پیام

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads