کد خبر: 188079 - تاریخ: جمعه، 14 ژوئن 2019 - 16:37

امام جمعه خمام ؛

اگر مسولان توان تعریض محور خمام به خشکبیجار ندارند پروژه را تحویل مردم و خیرین دهند تا خودشان کاری انجام دهند

امام جمعه خمام گفت واقعا مشکل اعتبار دارید بیایید رسما اعلام کنید که در توان شما نیست و پروژه را تحویل مردم و خیرین دهید تا خودشان فکری برای نجات جان فرزندان و عزیزان شان کنند.

به گزارش خوبان خبر؛ حجت‌الاسلام‌ حامد اسداله زاده ظهر امروز در آئین نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این بخش خمام در مسجد جامع با بیان اینکه تذکرات و هشدارهای جدی که در جلسات خصوصی و تریبون نماز جمعه در رابطه با جاده خمام به خشکبیجار داده شده بود، عملا باز شاهد تغییر جدی در اصلاح این جاده مرگ نبودهایم، اظهار داشت: تنها در ماه گذشته در دو فقره تصادف فوتی، سه نفر جان خود را از دست داده اند

وی افزود: بنده رسما از مسئولین اداره کل راه دعوت می کنم که بیایند از تیربون نماز جمعه توضیح دهند که چرا علیرغم وعده های چندین ساله هنوز جاده خمام به خشکبیجار به جهت استاندارد نبودن جاده کشته می گیرد؟

اسداله زاده با اشاره به اینکه وقتی از نمایندگان پرسیده علت پرسیده می شود می گویند بودچه لازم را ما تأمین می کنیم افزود: از اداره راه می پرسیم می گویند کمبود اعتبار داریم، از نمایندگان عالی دولت در شهرستان سؤال می کنیم می گویند در دست اقدام است! حقیقتا این اقدام چه زمانی قرار است صورت پذیرد؟

وی افزود: واقعا مشکل اعتبار دارید بیایید رسما اعلام کنید که در توان شما نیست و پروژه را تحویل مردم و خیرین دهید تا خودشان فکری برای نجات جان فرزندان و عزیزان شان کنند.

امام جمعه خمام گفت: در هفته گذشته متأسفانه در خمام هتک حرمتی به بانوی محجبه خمامی صورت گرفت که قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

حجت‌الاسلام‌ حامد اسداله زاده با بیان اینکه در شهری که ۱۷۲ شهید خون پاکشان را در راه این انقلاب فدا کرده اند تا چادری از سر ناموس شیعه نیافتد،افزود: عده ای هتاکانه و در روز روشن هتک حرمتی از جنس روضه های فاطمیه را رقم بزنند و ناموس شیعه را مورد ضرب و شتم قرار دهند و بخواهند چادر از سرش بردارند، بسیار وقیحانه و غیر انسانی است.

وی ادامه داد : توقع جدی و آحاد امت حزب الله از دادستان گیلان این است که جهت پیگیری این جسارتی که به بانوی محجبه خمامی شده است، دستور قاطع و بازدارنده داشته باشند، تا قدری از جراحتی که به قلب غیرتمندان وارد شده است التیام یابد.

امام جمعه خمام افزود:حزب اللهی قانون مدار است و ابتدا از مسیر قانونی مطالبه خواهد کرد ولی چنانچه در روزهای آینده مردم ما شاهد برخورد قاطع با این هتاکان نباشد، جوانان انقلابی و غیرتمند خمام و گیلان آتش به اختیار، از ناموس شیعه در قبال اراذل و اوباش دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/۲۱۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads