کد خبر: 187944 - تاریخ: چهارشنبه، 12 ژوئن 2019 - 14:11

یادداشت حجت الاسلام اسداله زاده در پی اقدام ضرب و شتم بانوی آمر به معرف در خمام ؛

غربت چادر خاکی در خمام / آیا واقعا در این شهر غیرتمندی برای دفاع از مظلومیت مادری که چادرش خاکی شده است وجود ندارد ؟

در ادامه این‌ یادداشت که در اختیار تحریریه خوبان خبر ارسال شده، آمده: این روزها خبر هتک حرمت و خاکی شدن چادر مادری که با لسانی مؤدبانه آمر به معروف و ناهی از منکر بوده است، سینه به سینه در شهر خمام منتشر می شود و قلب ها را جریحه دار می کند.

به گزارش خوبان خبر؛ حجت الاسلام حامد اسدالله زاده امام جمعه خمام در پی اقدام ضرب و شتم بانوی آمر به معرف در خمام در یادداشتی نوشت:در آستانه سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، غربتی از جنس کوچه های مدینه در شهر خمام رخ داده است.
و این بار نیز بانویی به حمایت از ولی زمانش قیام کرد؛ ولی مظلومانه مورد تعرض هتاکان و هنجارشکنان قرار گرفت و تأسف بارتر اینکه همانند سال های دور، باز عده ای نظاره گر شدند و دیدند و دم نزدند که شاید منافع شان به خطر نیافتد.

در ادامه این‌ یادداشت که در اختیار تحریریه خوبان خبر ارسال شده، آمده: این روزها خبر هتک حرمت و خاکی شدن چادر مادری که با لسانی مؤدبانه آمر به معروف و ناهی از منکر بوده است، سینه به سینه در شهر خمام منتشر می شود و قلب ها را جریحه دار می کند.

حجت الاسلام حامد اسدالله زاده  نوشت: جراحتی از جنس روضه های فاطمیه و عصر عاشورا آن هم در قرن ۲۱ در شهری که ۱۷۲ جوانش به خاک و خون افتاده اند تا چادری از سر نیافتد و جراحت قلب غیرتمندان وقتی عمیق تر می شود که جزئیات ماجرا حاکیست که این صحنه دلخراش در جلوی چشمان پسر نوجوانش اتفاق افتاده است، نوجوانی که یک تنه و علیرغم مشاهده رهگذران به دفاع از مادر برخواسته بود و مردانه از شرافت و چادر مادر حفاظت می کرد.

 امام جمعه خمام، می‌نویسد : کجایند آن هایی که روسری ها را بر سر دار می کردند و دم از حقوق زن می زدند؟ آیا فقط زنانی که بوق رسوایی به دست گرفته اند مستحق حمایت اند؟ هشتک های حمایتی سلبریتی های نان به نرخ روز خور که این روزها خفه خون گرفته اند، کجاست؟

وی در ادامه نوشت : کجایند مسئولینی که نه عرضه مدیریت اقتصاد را دارند و نه عرضه مدیریت فرهنگ؟ کجایند مردان با مرام و لوتی مسلکی که ناموس دیگری را ناموس خود می دانستند و حاضر بودند جان پای ناموس دهند؟ آیا واقعا در این شهر غیرتمندی برای دفاع از مظلومیت مادری که چادرش خاکی شده است وجود ندارد ؟

حجت الاسلام حامد اسدالله زاده با بیان اینکه اگر دادستان شهر و نیروی انتظامی بخش خمام نخواهند در این گونه ظلم ها ورود کنند، پس دیگر فلسفه وجودی این مسئولیت کجاست؟، اظهارداشت: مدعی العمومی که قانونا حافظ منافع عمومی است، چگونه و با چه حکمی می خواهد جرحیه دار شدن قلب هزاران مردم غیرتمند را جبران کند؟ و همه این سؤالات یعنی نگذارید روضه فاطمیه تکرار شود …

گفتنی‌است، امام جمعه خمام چندی‌پیش در نماز جمعه این‌شهر از نبود حتی یک تابلو در محیط شهری برای رعایت حجاب و پوشش گلایه نموده و بر لزوم برخورد قاطع نیروی انتظامی و سپاه پاسداران با افرادی که اقدام به کشف حجاب می‌کنند، تاکید کرده بود.

 
پایگاه خبری تحلیلی خوبان خبر: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
 

انتهای پیام/۱۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads