کد خبر: 186195 - تاریخ: پنج‌شنبه، 2 می 2019 - 18:40

سرپرست بخشداری خمام :

اصلاحیه شهرستان شدن خمام به وزارت کشور ارسال شد / شوراها نقش اساسی در تعامل با مردم دارند

رضا مهدوی ظهر امروز در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستای خمام با تبریک این روز اظهار داشت: شوراها نقش اساسی در تعامل با مردم دارند.

به گزار ش خوبان خبر؛ رضا مهدوی ظهر امروز در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستای خمام با تبریک این روز اظهار داشت: شوراها نقش اساسی در تعامل با مردم دارند.

سرپرست بخشداری خمام با اشاره به اینکه شوراها را به عنوان تبلور و مشارکت اصیل مردمی در عرصه تصمیم گیری‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است،اظهار کرد:شوراهای شهر و روستا نماینده همه مردم هستند و همواره در تصمیم گیری هایخود می‌بایست منافع کل مردم را مد نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی، حکومتی برآمده از خواست مردم است که مسوولان آن توسط خود مردم انتخاب شده و بی‌تردید شورای اسلامی شهر و روستا نشانی از مردم سالاری دینی و حکومت مردم بر مردم را اجرا و عیان می‌کند، بیا داشت: شورا بارقه امید را در دل مردم زنده نگه داشته و به واسطه قانون اساسی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

سرپرست بخشداری خمام با تاکید بر اینکه مسئولان اجرایی شور و مشورت طرف شوراها را با دیده باز می‌پذیرند و از آن استقبال می‌کنند گفت: اگر در تصمیم گیری ها خرد جمعی به کار رود تصمیم‌ها با یک ساختار و شکل بهتری اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شوراها نمونه‌ای از مردم سالاری دینی و نهادی گیرنده هستند خاطرنشان کرد: شوراها نهادی کار آمد در توسعه  بخش هستند.

مهدوی با اشاره به طرح شهرستان شدن خمام به وزارت کشور در هفته‌ی اول فروردین‌ماه سال جاری ارسال شده است ،افزود: نقایصی در  طرح شهرستان شدن خمام بود که  با برطرف آن  امیدواریم  در آینده نزدیک این امر محقق  گردد.

به گزارش خوبان خبر؛ در پایان این مراسم از ۱۴۹ عضو شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش خمام تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/۹۹۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads