کد خبر: 185118 - تاریخ: چهارشنبه، 3 آوریل 2019 - 11:08

معاون امداد و نجات هلال‌احمر گیلان

عملیات غواصی برای یافتن فرد مفقودشده در رودخانه صومعه‌سرا مشروط به مساعد شدن شرایط

معاون امداد و نجات هلال‌احمر گیلان با تأکید بر ادامه روند جستجو برای یافتن فرد مفقود شده گفت: عملیات غواصی برای یافتن فرد مفقودشده در رودخانه صومعه‌سرا درصورتی‌که برای شخص غواص مشکلی پیش نیاید آغاز می‌شود.

به گزارش خوبان، سیاوش غلامی  با اشاره به غرق شدن چهار تن از یک خانواده در محدوده شهری صومعه‌سرا اظهار کرد: در جریان فرورفتن یک خودرو پیکان وانت به آب سه تن از اعضای خانواده بیرون کشیده‌ اما در دم فوت کردند و یک تن زنده و یک نفر دیگر مفقودشده است.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها برای یافتن فرد مفقودشده در صومعه‌سرا ادامه دارد افزود: نیروهای امداد و نجات در کنار یک نیروی غواص از آتش‌نشانی در تلاش‌اند تا فرد مفقود شده را بیابند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با بیان اینکه عملیات غواصی برای یافتن فرد مفقودشده به دلیل شدت‌جریان آب به امروز موکول شده گفت: به‌محض اینکه شرایط برای فرد غواص محدودکننده و مخاطره‌آمیز نباشد عملیات غواصی آغاز می‌شود.

غلامی با اشاره به عملیات جست‌وجو در محور رودخانه برای یافتن فرد مفقودشده بیان کرد: نیروهای امدادی و مردمی همچنان در طول رودخانه در تلاش برای یافتن فرد مفقودشده از یک خانواده اهل پیربازار رشتی هستند.

وی با تأکید بر استفاده صحیح از وسایل نقلیه و پرهیز از رفتارهای ترافیکی پرخطر گفت: ظرفیت جابجایی مسافر با وانت تنها دو نفر است درحالی‌که پنج سرنشین در خودروی دچار سانحه شده حضور داشتند.

انتهای پیام/۳۳۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads