کد خبر: 182006 - تاریخ: پنج‌شنبه، 31 ژانویه 2019 - 10:59

معاون بخشدار خمام:

 اعتماد مردم به هلال احمر بزرگترین سرمایه این سازمان است

معاون بخشدار خمام با بیان اینکه یکی از ویژگی های بارز اعضای هلال احمر عشق، ایثار و فداکاری آنها در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی است، افزود: اعتماد مردم به هلال احمر بزرگترین سرمایه این سازمان است.

به گزارش خوبان خبر؛ معاون بخشدار خمام صبح امروز در جلسه راه انداری خانه هلال که در سالن کنفرانس بخشداری برگزار شد، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر با فعالیت در حوزه های مختلف نقش مهمی در کاهش آلام افراد جامعه دارد و باید اینگونه خدمات روز به روز بیشتر شود.

صغری معرف‌نیکان،با اشاره به اینکه اعضای جمعیت هلال احمر وظیفه سنگینی را بر عهده دارند و با تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه خود در این مجموعه می کوشند.، خاطر نشان کرد:  خدمات رسانی به مردمی که به واسطه بلایای طبیعی آسیب دیده اند با مشارکت عمومی یک امر خداپسندانه و ارزشی است.

وی گفت :نجات یک فرد و کمک به دیگران و حتی انجام امور عام المنفعه توسط جمعیت هلال احمر نتایج زیادی برای مردم به همراه داشته است و باید این کارها ادامه یابد.

معاون بخشدار خمام با بیان اینکه یکی از ویژگی های بارز اعضای هلال احمر عشق، ایثار و فداکاری آنها در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی است، افزود: اعتماد مردم به هلال احمر بزرگترین سرمایه این سازمان است.

در ادامه این جلسه رئیس جمعیت هلال احمر  رشت با اشاره به اهداف تاسیس خانه های هلال افزود: ترویج صلح و نوع دوستی، اصول و اهداف جمعیت هلال احمر از طریق برنامه های فرهنگی و آموزشی و ارتقای آگاهی های عمومی پیرامون اصول و ارزش های انسان دوستانه، تامین سلامت و ایمنی افراد جامعه از جمله اهداف تاسیس خانه هلال است.

رضا سلیمی ادامه داد: یکی از اهداف خانه های هلال ترویج فرهنگ کمک به همنوع و مساعدت بشری است که از وظایف جمعیت هلال احمر و خانه های هلال محسوب می شود. 

وی به نوع فعالیت های این خانه ها نیز اشاره کرده و ادامه داد: جذب و سازماندهی اعضا و داوطلبان، ارائه آموزش های امدادی، کارگاهی و توانمند سازی و شناسائی، دعوت و جذب خیرین داوطلب در روستاها و محلات از اهم فعالیت های خانه هلال خواهد بود. 

رئیس جمعیت هلال احمر رشت با بیان اینکه خانه‌های هلال به شکل مردمی و با محوریت داوطلبانه اداره می‌شوند، ادامه داد: اعضای خانه‌های هلال از میان مردم و افراد آموزش دیده هستند و خانه هلال برای تحقق هدف مهم و حیاتی هلال احمر که آموزش در تمام سطوح است، احداث می‌شود. 

رضا سلیمی در پایان به برپایی ایستگاه سلامت در روستای کته سر خمام خبر داد و افزود: این ایستگاه ۳۰ بهمن ماه با حضور دکتران مختصص برپا می شود.

 

 

  انتهای پیام/۲۱۲۱۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads