کد خبر: 181723 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 ژانویه 2019 - 12:37

سرپرست بخشداری خمام:

دهه فجر ۳۶ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در خمام افتتاح می‌شود/ ۱۳۵ طرح در سامانه کارا به ثبت نام رسیده است

نماینده دولت در خمام با اشاره به اینکه همزمان با ایام فرخنده سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد ۳۶ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری به ارزش حدود ۳۷ میلیارد تومان در بخش خمام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: نسبت به سال گذشته ۳٫۵ برابر این پروزه ها افزایش یافته است .

به گزارش خوبان خبر؛ سرپرست بخشداری خمام صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این بخس اظهار کرد: همگان وظیفه داریم تا از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا پاسداری کنیم و این کار با وحدت و همدلی محقق خواهد شد.

رضا مهدوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های جهان تفاوت دارد، بیانٰ‌کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از ارزش‌های دینی و اسلامی است و معنویت در انقلاب ایران نقش مهمی ایفا می کند.

وی افزود: در طول ۴٠ سال اخیر، این انقلاب با مجاهدت ها و رشادت های مردم شریف و شهیدپرور ایران در کنار رهنمودهای امام راحل و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری سنگرهای خود را حفظ کرده و همچنان با تمام قوا به راه خود ادامه می‌دهد.

سرپرست بخشداری خمام گفت:  دهه مبارک فجر؛ فرصتی ارزشمند برای معرفی ارزش ها و تشریح دستاوردهای نظام اسلامی و تبیین گفتمان و مولفه های اساسی انقلاب اسلامی برای نسل های سوم و چهارم انقلاب است.

نماینده دولت در خمام با اشاره به اینکه همزمان با ایام فرخنده سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد ۳۶ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری به ارزش حدود ۳۷ میلیارد تومان در بخش خمام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: نسبت به سال گذشته ۳٫۵ برابر این پروزه ها افزایش یافته است .  

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از دستگاه های اجرایی بخش تاکنون طرح های عمرانی و اقتصادی خود را به دبیرخانه دهه فجر بخش معرفی نکرده اند، احتمال افزایش این طرح ها وجود دارد.

سرپرست بخشدار خمام با اشاره به میزان متقاضیان اشتغال در سطح بخش ، اظهار کرد: براساس آمارهای موجود بیش از ۱۳۵ طرح در سامانه کارا به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: به منظور اشتغال روستاییان، ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات  توسط بانکها پرداخت شده است.

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads