کد خبر: 181631 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 ژانویه 2019 - 08:05

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

پلمپ محل کار یک دندانساز غیر مجاز صومعه سرا

اسماعیل نورصالحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: به همت تیم های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، محل کار یک دندانساز غیر مجاز در شهرستان صومعه سرا پلمپ شد.

به گزارش خوبان، به همت تیم های نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، محل کار یک دندانساز غیر مجاز در شهرستان صومعه سرا پلمپ شد.

دکتر اسماعیل نورصالحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این خصوص گفت: گزارشات واصله مبنی بر فعالیت فردی فاقد صلاحیت در شهرستان صومعه سرا به عنوان دندانساز منجر به حضور و پی گیری تیم های نظارتی دانشگاه شد. در این راستا بررسی ها نشان داد فرد مذکور بدون داشتن مجوز های لازم در صومعه سرا در حیطه دندانسازی فعالیت می کند که بلافاصله به دلیل دخالت در امور درمانی، به همت شبکه بهداشت و درمان صومعه سرا و با همکاری معاونت درمان دانشگاه و دادستانی آن شهرستان و به علت تهدید علیه سلامت عمومی و ایجاد موسسه درمانی غیرمجاز، پلمپ شد و پرونده فرد مذکور جهت بررسی بیشتر و صدورحکم به مراجع قضایی ارجاع شد.

نورصالحی در ادامه افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان هیچ گونه مماشاتی با متخلفین حوزه درمانی که باعث به خطر افتادن سلامت شهروندان عزیز گیلانی می شوند نمی نماید و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریعاً موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان گزارش دهند تا با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads