کد خبر: 181397 - تاریخ: چهارشنبه، 16 ژانویه 2019 - 20:07

مسول واحد آتش‌نشانی خمام خبر داد:

وقوع ۷ مورد آتش سوزی در بخش خمام به دلیل وزش باد گرم

اسماعیل نژادعلی‌ گفت : از صبح تا عصر امروز چهارشنبه بر اثر وزش شدید باد گرم تعداد ۷ مورد حریق و آتش سوزی در روستاهای اشکیک ، چوکام ، چاپارخانه و کمربندی خمام به وقوع پیوسته است.

به گزارش خوبان خبر  ، مسول واحد آتش‌نشانی خمام وقوع ۷ مورد آتش سوزی در بخش خمام خبر داد.

اسماعیل نژادعلی‌ نیا در گفتگو با خوبان خبر با بیان اینکه از صبح تا عصر امروز چهارشنبه بر اثر وزش شدید باد گرم تعداد ۷ مورد حریق و آتش سوزی در روستاهای اشکیک ، چوکام ، چاپارخانه و کمربندی خمام به وقوع پیوسته است.

وی بی احتیاطی برخی از کشاورزان در روشن کردن آتش به هنگام وزش باد شدید را از عوامل اصلی بروز این آتش سوزی ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این آتش سوزی ها هیچگونه خسارت جانی به همراه نداشته اند.

مسول واحد آتش‌نشانی خمام با بیان اینکه میزان خسارتهای ناشی از این آتش سوزی ها در دست بررسی است افزود: در صورت مشاهده آتش سوزی با شماره ۱۲۵ تماس گرفته و قبل از رسیدن آتش نشانان در محل با رعایت نکات ایمنی، اقدام به جلوگیری از گسترش حریق کنند.

اسماعیل نژادعلی‌ نیا خمام در پایان گفت: رعایت بهداشت و نظافت مراتع هنگام مراجعه به دامن طبیعت و روشن نکردن آتش در محیط‌های آسیب پذیر کمترین کاری است که هر یک از ما می‌توانیم برای صیانت از این امانت الهی انجام دهیم.

انتهای پیام/۱۲۲۱۲۱۲۱

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads