کد خبر: 181132 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 ژانویه 2019 - 22:44

در یادواره شهدای بقعه آقا باباحسن ؛

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان: تحریم‌های آمریکا عاملی برای خودکفایی و رشد کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به پیشرفت انقلاب در این چهل سال گفت: استکبار از هر روشی ازجمله تحریم سعی بر نابودی ایران داشت ولی این تحریم‌ باعث پیشرفت علمی، فرهنگی کشور شده و ایران را به یک خودکفایی و رشد لازم رساند.

به گزارش خوبان خبر ؛ آیت‌الله رسول فلاحتی امشب در مراسم یادواره آقا بابا حسن و نخستین شهید مدافع حرم خمام  با بیان اینکه هر امتی اگر می‌خواهد عظمت داشته باشد باید اموری را رعایت کند اظهار کرد: هر ملتی تمایل به پیشرفت و بالندگی دارد ولی این امر بدون ایمان به هدف و استقامت میسر نمی‌شود در غیر این صورت جامعه به دست یکسری افراد  می‌افتد که بویی از انسانیت نبرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دولت‌مردان غربی به دنبال ذلیل کردن دیگر ملت‌ها هستند گفت: هر کشوری که هدف نداشته باشد باید به دنبال نوکری کردن برای غرب باشد که متأسفانه برخی از ملت‌های مسلمان ازجمله عربستان این‌گونه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان یکی از دلایل سربلندی ملت ایران‌ را داشتن هدفی مشخص عنوان کرد و افزود: ملت ایران در این چهل سال انواع فشار و تحریم را تحمل کرده و در همه عرصه‌ها از انقلاب حمایت کرده و این هدف سربلندی ایران در مجامع بین‌المللی می‌باشد.

فلاحتی با اذعان به اینکه اگر ملتی می‌خواهد به هدف خود برسد باید از خود استقامت نشان دهد تصریح کرد: دشمن از هر روشی برای دور کردن ملت از هدفش انجام  ‌می‌دهد ولی اگر مردم آن ملت به هدف خود ایمان داشته باشند با استقامت مانع این اتفاق خواهند شد.

وی مهم‌ترین هدف امام راحل (ره) را آشنایی مردم با این دو هدف دانست و بیان کرد: ایمان و استقامت مهم‌ترین رمز پیروزی یک ملت است به همین دلیل امام راحل (ره) همواره سعی در شناساندن این دو هدف به مردم بود که با تلاش و بینش بالای خود در این‌ امر موفق بوده است‌

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه به گفته یکی از رسانه‌های غربی،  مشکل اساسی استکبار در ایران وجود مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد: اخیراً یکی از رسانه‌های غربی به درایت و بینش بالای مقام معظم رهبری اذعان و اعتراف کرد که استکبار هر نقشه‌ای که برای شکست انقلاب برنامه‌ریزی می‌کند مقام معظم رهبری آن را شناسایی و راه‌کار مقابله با آن را دارد و دلیل این امر ایمان به هدف می‌باشد.

فلاحتی با تأکید بر بالندگی ملت ایران در این چهل سال گفت: هر انقلابی بعد از چهل سال به بالندگی لازم برای مقابله با مشکلات رسیده و اکنون هیچ دشمنی نمی‌تواند انقلاب را شکست دهد زیرا بین ملت و انقلاب یک پیوند قلبی ایجادشده است

وی با اذعان به اینکه ایران اکنون نقش مؤثری در تصمیم‌گیری‌های دنیا دارد افزود: خوشبختانه ملت ایران با استقامت خود در دنیا عزت بالایی را به دست آورده و روزبه‌روز در دنیا نقش مؤثرتری را ایفا می‌کند که این امر به علت وجود رهبری آگاه و عادل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را بی‌اثر دانست و اظهار کرد: به گفته تحلیل گران، کشور ایران به لحاظ منابع طبیعی جزو پنج کشور ثروتمند دنیا است و با این ثروت عظیم، استکبار چگونه می‌تواند ملت ما را از هدفش دور و نظام را سرنگون کند.

فلاحتی با اشاره به پیشرفت انقلاب در این چهل سال بیان کرد: استکبار از هر روشی ازجمله تحریم سعی بر نابودی ایران داشت ولی این تحریم‌ باعث پیشرفت علمی، فرهنگی کشور شده و ایران را به یک خودکفایی و رشد لازم رساند.

وی با بیان اینکه اگر انسان می‌خواهد به مورد امداد غیبی پروردگار قرار گیرد باید در برابر او تسلیم باشد گفت: هر انسانی اگر کار خیر انجام داده و برای خدابنده خوب، با اخلاص بوده و همواره در برابر تصمیم پروردگار تسلیم باشد موردتوجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads