کد خبر: 180147 - تاریخ: یکشنبه، 16 دسامبر 2018 - 09:12

قاچاقچیان کالا در گیلان افزون بر شش میلیارد تومان جریمه شدند

از ابتدای امسال تا کنون قاچاقچیان کالا در گیلان، شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شده اند.

به گزارش خوبان،  محمدمهدی علیزاده مقدم مدیر روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان  با بیان این مطلب افزود: این میزان جریمه برای حدود ۹۰۴ پرونده بوده و بیشتر کالاهای قاچاق در زمینه قاچاق چوب، پوشاک، دارو و لوازم بهداشتی ، نوشابه های انرژی زا و قاچاق لوازم صوتی و تصویری بوده است.
وی اظهار کرد: این میزان جریمه نسبت به مدت مشابه سال گذشته که دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده، رشد ۱۱۲ درصدی داشته است.
علیزاده مقدم همچنین به جریمه افزون بر ۳۰۸ میلیون ریالی دو قاچاقچی کالا در زمان حاضر اشاره و بیان کرد: با کشف بیش از دو هزار عدد باتری قلمی قاچاق از یکی از انبارهای مواد غذایی یک واحد صنفی، متخلف با تشکیل پرونده به یکی از شعبه های تعزیرات استان ارجاع شد.
وی گفت: با رسیدگی به این پرونده و محرز شدن تخلف ، علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت متخلف به پرداخت ۱۵۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
علیزاده مقدم همچنین به کشف ۹۴۰ دست پوشاک و البسه قاچاق از سوی ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از یک دستگاه اتوبوس اشاره و اضافه کرد: با رسیدگی به پرونده این تخلف، علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت متخلف به پرداخت بیش از ۱۵۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
۷۲۹۶/۲۰۰۷


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads