کد خبر: 179907 - تاریخ: دوشنبه، 10 دسامبر 2018 - 08:18

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

عضویت ۲۳ هزار نفر در جمعیت هلال احمر گیلان/۱۲۲۷ مأموریت انجام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به عضویت حدود ۲۳ هزار نفر از شهروندان در جمعیت هلال احمر این استان، گفت: ۱۲۲۷ مأموریت در ۸ ماهه سال جاری انجام شده است.

به گزارش خوبان،  مهدی ولی پور  روز گذشته در  جلسه گرامیداشت روزجهانی داوطلبان جمعیت هلال احمر در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، اظهارکرد: داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، درمانی و سایر بخش‌ها خدمات مختلفی ارائه کرده‌اند.

ولی‌پور در ادامه با اشاره به حمایت مسئولان استان گیلان از این جمعیت و فعالیت‌های آنها، افزود: جمهوری اسلامی ایران به واسطه آموزه‌های دینی و پیشینه غنی اعتقادی و فرهنگی سال‌ها قبل از تأسیس این جمعیت در حوادث طبیعی و غیرطبیعی به کمک هموطنان و همچنین سایر ملت‌های جهان اقدامات بشردوستانه انجام داده و می دهند.

وی به شعار امسال روز جهانی داوطلب با عنوان «داوطلبان جامعه تاب آور می سازند» اشاره کرد و گفت: این شعار نشان دهنده نقش و سهم غیرقابل انکار خیران و داوطلبان این جمعیت در کمک به افراد آسیب دیده ناشی از حوادث و بحران‌ها در حوزه‌های مختلف است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در ادامه بیان کرد: طی هشت ماهه نخست سال جاری به کمک نیروهای امدادی و داوطلب هزار و ۲۲۷ مأموریت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مأموریت‌ها به بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: حدود هزار و ۲۰۰ نفر در حوادث مختلف توسط نیروهای امدادی نجات یافتند.

مهدی‌پور با بیان اینکه هزار و ۶۳۳ تیم عملیاتی متشکل از بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر از امدادگران و داوطلبان در این عملیات‌ها حضور داشتند، ادامه داد: ۳۶ سازمان، ۲۴۰۰ خیر، کادر درمان و داوطلب به بیش از ۵۳ هزار نفر خدمات درمانی و داروی به مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ارائه شده است.

وی به حضور ۲۳ هزار نفر از شهروندان استان گیلان به عنوان نیروهای داوطلب در برنامه‌های آموزشی، توانمندی و امدادی اشاره و تصریح کرد: ۸۲۰ دوره آموزشی برگزار شده است.

کد خبر 448
انتهای پیام/۲۱۲۱

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads